Trzy firmy chcą administrować nieruchomością przy ul. Nowej 2

Strona główna » Aktualności

Trzy firmy chcą administrować nieruchomością przy ul. Nowej 2

Trzy oferty wpłynęły na ogłoszony przez Miasto Łomża przetarg nieograniczony na administrowanie nieruchomością zabudowaną budynkiem biurowym, położoną w Łomży przy ul. Nowej 2, stanowiącą własność Skarbu Państwa. Najtańsza oferta przekracza 551,2 tys. zł, najwyższa - 705,6 tys. zł za okres 21 miesięcy. Przetarg na administrowanie obiektem obejmuje bowiem okres od 1 kwietnia 2014 roku do 31 grudnia 2015 roku.

Oferty w przetargu złożyły firmy:

Zespół Zarządców Nieruchomości o/Białystok
663.267,78 zł za 21 miesięcy

Negresko z siedzibą w Warszawie
705.668,46 zł za 21 miesięcy

Mienie Administratorzy Nieruchomości Iwona Perkowska z Łomży
551.208,84 zł za 21 miesięcy

Przedmiotem zamówienia jest administrowanie nieruchomością (działka o pow. 0,9734 ha), zabudowaną budynkiem biurowym przy ul. Nowej 2 o powierzchni użytkowej 7211 m2, z czego powierzchnia biurowa wynosi 3945 m2 stanowiącą własność Skarbu Państwa.

Do obowiązków administratora należały będą zadania związane z zarządzaniem nieruchomością, których celem jest zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej oraz utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z jej przeznaczeniem.
Administrator będzie zobowiązany m.in. do: koordynacji i nadzoru nad zapewnieniem stałych dostaw do nieruchomości energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, usług telefonii stacjonarnej i odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości, zapewnienia w systemie całodobowym ochrony, wraz z monitoringiem, obiektów oraz mienia budynku wraz z terenami przyległymi, tj. parkingami, utrzymywania w należytym stanie technicznym urządzeń oraz zapewnienia czystości otoczenia i pomieszczeń wspólnych w budynku. Administrator będzie musiał dbać o bieżącą konserwację i naprawy, zapewnić właściwą ochronę przeciwpożarową, przeprowadzać kontrole techniczne nieruchomości i urządzeń, ewidencjonować je i informować Miasto o ich wynikach. Jego obowiązkiem będzie również zapewnienie natychmiastowego usuwania wszelkich awarii i ich skutków, nadzorowanie właściwego wykonywania remontów lub modernizacji budynku, sieci i urządzeń. Do obowiązków administratora należało będzie także: prowadzenie ewidencji kosztów administrowania nieruchomością, ewidencji należności i zobowiązań oraz innych rozliczeń związanych z administrowaną nieruchomością, przygotowywanie projektów umów dotyczących wynajmu pomieszczeń części wspólnych (nieudostępnionych) w oparciu o dane uzyskane z Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Łomży, projektów faktur wystawianych przez Miasto najemcom i prowadzenie rejestru najemców i użytkowników lokali oraz miejsc parkingowych.

2014-03-19 13:19 Opublikował: Anna Księżyk-Chojnacka

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED