Oferty w przetargu złożyły firmy:
Zespół Zarządców Nieruchomości o/Białystok
663.267,78 zł za 21 miesięcy
Negresko z siedzibą w Warszawie
705.668,46 zł za 21 miesięcy
Mienie Administratorzy Nieruchomości Iwona Perkowska z Łomży
551.208,84 zł za 21 miesięcy
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie nieruchomością (działka o pow. 0,9734 ha), zabudowaną budynkiem biurowym przy ul. Nowej 2 o powierzchni użytkowej 7211 m2, z czego powierzchnia biurowa wynosi 3945 m2 stanowiącą własność Skarbu Państwa.
Do obowiązków administratora należały będą zadania związane z zarządzaniem nieruchomością, których celem jest zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej oraz utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z jej przeznaczeniem.
Administrator będzie zobowiązany m.in. do: koordynacji i nadzoru nad zapewnieniem stałych dostaw do nieruchomości energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, usług telefonii stacjonarnej i odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości, zapewnienia w systemie całodobowym ochrony, wraz z monitoringiem, obiektów oraz mienia budynku wraz z terenami przyległymi, tj. parkingami, utrzymywania w należytym stanie technicznym urządzeń oraz zapewnienia czystości otoczenia i pomieszczeń wspólnych w budynku. Administrator będzie musiał dbać o bieżącą konserwację i naprawy, zapewnić właściwą ochronę przeciwpożarową, przeprowadzać kontrole techniczne nieruchomości i urządzeń, ewidencjonować je i informować Miasto o ich wynikach. Jego obowiązkiem będzie również zapewnienie natychmiastowego usuwania wszelkich awarii i ich skutków, nadzorowanie właściwego wykonywania remontów lub modernizacji budynku, sieci i urządzeń. Do obowiązków administratora należało będzie także: prowadzenie ewidencji kosztów administrowania nieruchomością, ewidencji należności i zobowiązań oraz innych rozliczeń związanych z administrowaną nieruchomością, przygotowywanie projektów umów dotyczących wynajmu pomieszczeń części wspólnych (nieudostępnionych) w oparciu o dane uzyskane z Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Łomży, projektów faktur wystawianych przez Miasto najemcom i prowadzenie rejestru najemców i użytkowników lokali oraz miejsc parkingowych.