Bezpłatne przejazdy komunikacją miejską dla seniorów

Strona główna » Informacje praktyczne » Karta Seniora

Bezpłatne przejazdy komunikacją miejską dla seniorów

Mieszkańcy Łomży, którzy ukończyli 60. rok życia mogą ubiegać się o wydanie Elektronicznej Łomżyńskiej Karty Miejskiej, uprawniającej do bezpłatnych przejazdów liniami autobusowymi na terenie miasta.
Wnioski przyjmowane są w Centrum Współdziałania Społecznego Urzędu Miejskiego w Łomży przy ul. Farnej 1 oraz Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacji przy ul. Spokojnej 9.
Bezpłatnymi "empekami" będzie można jeździć od 1 listopada.

Aby otrzymać Elekrtoniczną Łomżyńską Kartę Miejską uprawniającą do bezpłatnych przejazdów trzeba złożyć stosowne dokumenty wraz ze zdjęciem (może być w formie elektronicznej np. na płytce lub pendrivie) w Centrum Współdziałania Społecznego Urzędu Miejskiego w Łomży przy ul. Farnej 1. Tam też przyjmowane są wnioski o wydanie Karty Seniora, niezbędnej do ubiegania się o Łomżyńską Kartę Miejską. Osoby, które już ją posiadają mogą wyrobić "bilet zerowy" również w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej w Łomży przy ul. Spokojnej 9.

Z bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską na terenie miasta będą mogli skorzystać seniorzy, którzy rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych jako mieszkańcy Łomży. Fakt ten należy udokumentować podczas składania wniosku o Elekrtoniczną Łomzyńską Kartę Miejską poprzez okazanie jednego z dokumentów:
-    kopia pierwszej strony zeznania podatkowego opatrzonego prezentatą (pieczęcią) urzędu skarbowego, w którym zostało złożone zeznanie lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające fakt rozliczenia podatku dochodowego  od osób fizycznych (wraz z informacją o adresie zamieszkania wskazanym  w złożonym do urzędu PIT) czy Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO) wraz z pierwszą stroną zeznania podatkowego z wygenerowanym numerem dokumentu zgodnym z identyfikatorem UPO w przypadku składania PIT drogą elektroniczną;
-    kopia zeznania podatkowego PIT-40 lub PIT40A w przypadku osób korzystających z rozliczenia podatku przez zakład pracy albo ZUS lub KRUS.
Karty będą wydawane najpóźniej do trzech tygodni od dnia złożenia wniosku.

Mieszkańcy, którzy ukończyli 70. rok życia jeżdżą komunikacją miejską za darmo i nie muszą składać wniosków o wydanie Elektronicznej Łomżyńskiej Karty Miejskiej.

Wniosek o wydanie Łomżyńskiej Karty Seniora – do pobrania --->TUTAJ<---
Wniosek o wydanie Elektronicznej Łomżyńskiej Karty Miejskiej – do pobrania --->TUTAJ<---

2017-10-05 11:39 Opublikował: Lukasz Czech



Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

Getin Noble Bank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Newsletter



Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED