Opis wymagań:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budownictwo, drogownictwo;
- znajomość procesu inwestycyjnego, znajomość wytycznych związanych z opracowaniem i pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych, w szczególności na infrastrukturę z UE
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie wniosków inwestycyjnych z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych, prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, przygotowanie i realizacja postępowania zamówień publicznych do 30 tys. Euro w ramach realizowanych bądź przygotowywanych projektów, współpraca z instytucjami wdrażającymi w zakresie realizacji umów oraz z pozostałymi komórkami UM w zakresie realizacji przedsięwzięć finansowanych ze środków zewnętrznych.
Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w ramach zastępstwa powinny złożyć:
Oferty można składać osobiście, mailem lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Organizacji i Kadr, p. 123, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, e-mail: sekretarz@um.lomza.pl do dnia 10 lipca br. do godz. 15:30. – decyduje data (w przypadku maila również godzina) wpływu oferty do Urzędu Miejskiego. Aplikacje, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela Naczelnik Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych – Anna Mierzejewska – tel. 86 2156796.