W tej sytuacji konieczne jest doraźne zorganizowanie odbioru odpadów. Od dnia 4 stycznia do końca marca 2017 roku odpady będzie odbierało Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy. Jednocześnie Prezydent jest zobowiązany do ogłoszenia nowego przetargu. Zlecenie wywozu odpadów przez MPGKiM jest dopuszczalne tylko na czas przeprowadzenia przetargu.
Ze względu na czas konieczny na przygotowanie się przez MPGKiM do wykonywania odbioru odpadów, zmianie ulegnie harmonogram odbioru. Nowy harmonogram zostanie opublikowany na miejskiej stronie internetowej do dnia 2.01.2017 roku, a mieszkańcom zostanie dostarczony do 3.01.2017r.
Przepraszamy mieszkańców za utrudnienia i niedogodności, wynikające z nowej sytuacji i zmiany harmonogramu. Urząd Miejski czyni wszelkie starania, aby były one jak najmniejsze. Jednak w sytuacji, kiedy konieczne jest działanie w sytuacji „awaryjnej”, nie da się ich uniknąć do końca, dlatego prosimy o wyrozumiałość. W sytuacjach koniecznych prosimy kontaktować się z Urzędem Miejskim, tel. 86 2156794 i Zakładem Oczyszczania Miasta MPGKiM – tel. 86 2125164.