Zaproszenie do składania ofert na stanowisko koordynatora w projekcie rewitalizacji Miasta

Strona główna » Aktualności

Zaproszenie do składania ofert na stanowisko koordynatora w projekcie rewitalizacji Miasta

Zamawiający Miasto Łomża z siedzibą Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14 zaprasza do złożenia oferty na stanowisko koordynatora projektu, w ramach opracowania Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Łomża, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

Usługa koordynacji całości działań związanych z realizacją projektu Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Łomża świadczona przez 1 osobę na stanowisku: koordynator projektu.
Osoba odpowiedzialna za koordynowanie:
- systemem komunikacji wewnętrznej – pomiędzy, urzędem,  jednostkami organizacyjnymi, wydziałami zaangażowanymi w realizacje projektu w celu przyspieszenia procedur i podejmowania decyzji szybszym przebiegu informacji poziomej;
- systemem komunikacji zewnętrznej – informowaniu, mieszkańców, reprezentantów instytucji finansowych lub innych podmiotów zainteresowanych procesem rewitalizacji. Tworzenie warunków do systematycznych spotkań oraz szerokiego informowania mieszkańców o podjętych działaniach i ofercie władz zawartej w opracowywanych w ramach programu rewitalizacji działaniach;
- zwoływanie spotkań roboczych zespołu projektowego - w miarę potrzeb,
- podejmowanie działań w zakresie informacji i promocji,
- koordynowanie pracy (organizowanie i kierowanie pracą) interdyscyplinarnego Zespołu ds. Rewitalizacji w UM,
- bieżące zarządzanie projektem według harmonogramu,
- koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- kontakty z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu,
- weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
- nadzór nad informowaniem o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych,
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych dot. Projektu,  
- nadzór nad procesem ewaluacji projektu.
- przygotowanie uchwały dotyczącej przyjęcia LPR.

Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie i/lub podyplomowe (preferowane: prawo, ekonomia, administracja, zarządzanie projektem);
- doświadczenie zawodowe w realizacji projektów, w tym pełnienie funkcji personelu projektu w przynajmniej 2 projektach o wartości co najmniej 160.000,00 PLN każdy;
- potwierdzenie samodzielnej prawidłowej koordynacji minimum 1 projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych (w zakresie zadań: przygotowanie dokumentów, współpraca z wykonawcami zewnętrznymi, monitorowanie i ewaluacja),w okresie ostatnich 3 lat;
- minimum 4 letni staż pracy;
- dyspozycyjność w trakcie trwania projektu, w tym obowiązkowy udział we wszystkich spotkaniach konsultacyjnych realizowanych w trakcie projektu,
Niespełnienie któregoś z powyższych kryteriów powoduje odrzucenie oferty.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość założeń Konkurs dotacji w zakresie przygotowania lub aktualizowania programów rewitalizacji dla gmin z województwa podlaskiego oraz dokumentów RPO WP i Programu Pomoc Techniczna na lata 2014-2020 w tym zakresie.
- znajomość zasad rozliczania projektów finansowanych ze środków europejskich, w szczególności zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości;
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych
- znajomość obsługi komputera (WORD, EXCELL, Internet);
- pełną zdolność do czynności prawnych;
- niekaralność.
Wykonawca zostanie zatrudniony na umowę cywilno-prawną. Wymiar czasu pracy koordynatora: średnio 30 godzin w miesiącu, co zostanie potwierdzone miesięczną kartą pracy.  Realizacja zadań koordynatora odbywać się będzie w Urzędzie Miasta w Łomży - Centrum Współdziałania Społecznego i wskazanych miejscach realizacji projektu.

Termin realizacji zamówienia: od listopada 2016r. do sierpnia 2017r.

Sposób, miejsce i termin składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Łomży, Stary Rynek 14; 18-400 Łomża, Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych pok.110.
Godziny pracy Urzędu: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
Prosimy złożyć oferty wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 listopada 2016r. do godziny 13.00  drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście.

Na kopercie proszę umieścić dopisek „Koordynator rewitalizacja”.

O terminowym zgłoszeniu oferty decyduje data jej wpłynięcia do Zamawiającego.

Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć:
- dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie Wykonawcy, w tym zaświadczenia/ certyfikaty o ukończonych szkoleniach. (Dokumenty powinny zostać złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.);
- list motywacyjny;
- oświadczenie o niekaralności (zał. nr 2 do zapytania ofertowego);
- oświadczenie o dyspozycyjności (zał. nr 3 do zapytania ofertowego);

Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
W przypadku nie załączenia do Formularza oferty załączników, Oferta zostanie odrzucona pod względem formalnym i nie będzie oceniana pod względem merytorycznym.

Ocena ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena – 100%.
Oceny ofert dokona Zamawiający.
Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
- w przypadku niespełniania warunków udziału w postępowaniu tj.: niespełnienia wymagań niezbędnych;
- w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
- w przypadku przedstawienia przez wykonawcę informacji nieprawdziwych;

Zamawiający może podjąć decyzję o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą cenowo.
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeśli okaże się, że Wykonawca nie spełnia kryteriów określonych w tymże zapytaniu.

O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Oferentom nie przysługuje prawo odwołania.
Dodatkowe informacje
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: Urzędzie Miejskiej w Łomży. Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych pok. 110. tel. (086) 215 67 98; 215 68 00
Godziny pracy Urzędu: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30.

2016-11-16 13:07 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED