Seminarium informacyjne „Wsparcie wdrażania elektronicznego biznesu typu b2b – Działanie 8.2 PO IG”

Strona główna » Aktualności

Seminarium informacyjne „Wsparcie wdrażania elektronicznego biznesu typu b2b – Działanie 8.2 PO IG”

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego zaprasza do uczestnictwa w seminarium informacyjnym: „Wsparcie wdrażania elektronicznego biznesu typu b2b – Działanie 8.2 PO IG”. Seminarium informacyjne skierowane jest do właścicieli i pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Odbędzie się ono 29 września 2011 r. (czwartek) – Białystok, RCS Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 8.

Seminarium informacyjne będzie prowadzone przez pracowników Regionalnej Instytucji Finansującej, udzielających informacji na temat Działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Podczas seminarium będą omawiane zagadnienia związane z zasadami ubiegania się o dotacje w ramach działania 8.2 POIG, tj.: typy beneficjentów kwalifikujących się do wsparcia, typy projektów kwalifikujące się do wsparcia, zasady finansowania projektów, wydatki kwalifikowane w projekcie, wymagana dokumentacja.

Kartę zgłoszenia udziału w seminarium informacyjnym prosimy przesłać faxem na numer (85) 740 86 85, e-mailem: isajuk@pfrr.pl lub pocztą (Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego, ul. Starobojarska 15, 15-073 Białystok) na załączonym formularzu do dnia 27.09.2011. W karcie zgłoszenia proszę wpisać osoby, które wezmą udział w seminarium informacyjnym (max. 3 osoby z firmy).

Uczestnictwo w seminarium informacyjnym jest bezpłatne. Seminarium informacyjne organizowane jest w ramach projektu „Enterprise Europe Network Wsparcie dla biznesu w zasięgu ręki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa. Ilość miejsc ograniczona (20 miejsc). O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
PROGRAM SEMINARIUM
10.00 – 10.15 – rejestracja uczestników
10.15 – 11.15 – PO IG Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”
11.15 – 11.30 – przerwa kawowa
11.30 – 13.00 - PO IG Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” – c.d.
Dodatkowych informacji udziela Pani Dorota Isajuk, tel. 85 740 86 83, e-mail: isajuk@pfrr.pl
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w seminarium informacyjnym.

2011-09-22 12:53 Opublikował: Anna Księżyk-Chojnacka

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED