Komunikat Prezydent Miasta Łomża

Strona główna » Aktualności

Komunikat Prezydent Miasta Łomża

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia osoby, które nie zostały wybrane na ławnika Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego mogą odebrać kartę zgłoszenia wraz z dokumentami w terminie 60 dni od przeprowadzenia wyborów, który upływa 28 grudnia 2015 r. Dokumentację odebrać można w Urzędzie Miejskim, ul. Stary Rynek 14, pok. 203 w godzinach 7.30 – 15.30, po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości.
2015-11-02 13:44 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED