Praca w Ratuszu

Strona główna » Aktualności

Praca w Ratuszu

Praca w Ratuszu
Urząd Miejski w Łomży
Od początku tygodnia Urząd Miejski funkcjonuje w ramach nowego regulaminu organizacyjnego. W wyniku reorganizacji struktury niektóre komórki zostały zlikwidowane, podzielone lub połączone, w związku z czym zmiany następują również na stanowiskach kierowniczych tych komórek. Dotychczasowi kierownicy zostali odwołani ze swoich funkcji, co powoduje konieczność uzupełnienia kadry w drodze konkursów, które są właśnie ogłaszane na stronie BIP Urzędu Miejskiego.

Główne zmiany to likwidacja Wydziału Kultury, Promocji i Sportu, utworzenie Centrum Współdziałania Społecznego, Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji, Wydziału Informatyki, samodzielnego Biura Obsługi Urzędu, połączenie Wydziału Gospodarki Komunalnej z Referatem Ochrony Środowiska w Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Zakres zadań dotychczasowego Centrum Obsługi Inwestora został zwiększony o sprawy dotyczące działalności gospodarczej w związku z czym zmieniło nazwę na Centrum Obsługi Przedsiębiorców.
Zakończył się już nabór ofert w konkursach na naczelników Centrum Współdziałania Społecznego (8 ofert, z czego 5 spełnia wymagania formalne) Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji (5 ofert) oraz Wydziału Informatyki (7 ofert). Do 17 sierpnia można składać oferty w konkursie na Kierownika Biura Obsługi Urzędu (zobacz tutaj). Dzisiaj został ogłoszony konkurs na naczelnika Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych (zobacz tutaj), a jeszcze w tym miesiącu planowane są konkursy na naczelników Centrum Obsługi Mieszkańców, Centrum Obsługi Przedsiębiorców oraz Wydziału Architektury.
Konkursy dotyczą nie tylko stanowisk kierowniczych, ale również stanowisk niższych. W już zakończonym naborze na stanowisko podinspektora do Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji zgłosiło się 25 osób. Do 12 sierpnia swoje oferty mogą zgłaszać osoby zainteresowane pracą na stanowisku podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia (zobacz tutaj). Planowanych jest jeszcze kilka konkursów na stanowiska inspektorów lub podinspektorów w różnych wydziałach. Związane jest to m.in. z przejściem w tym roku na emeryturę 16 pracowników Urzędu.
W związku ze zmianą regulaminu organizacyjnego Urzędu planowane są również zmiany lokalowe niektórych wydziałów, co może wiązać się z częściowymi i krótkotrwałymi utrudnieniami w ich funkcjonowaniu. O tym będziemy jednak informowali odrębnym komunikatem w późniejszym czasie.

2015-08-05 12:30 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED