Andrzej Garlicki rozpoczął pracę w łomżyńskim Ratuszu

Strona główna » Aktualności

Andrzej Garlicki rozpoczął pracę w łomżyńskim Ratuszu

Andrzej Garlicki rozpoczął pracę w łomżyńskim Ratuszu
Andrzej Zdzisław Garlicki, zastępca Prezydenta Łomży
W poniedziałek 12 stycznia 2015 r. Andrzej Zdzisław Garlicki formalnie rozpoczął pracę w Urzędzie Miejskim w Łomży na stanowisku zastępcy Prezydenta Miasta. W łomżyńskim magistracie będzie odpowiedzialny przede wszystkim za sprawy gospodarcze. Szczegółowy przydział wydziałów, które będą mu podlegały, ma zostać dokonany po planowanym do przeprowadzenia w Ratuszu audycie organizacyjnym.

Andrzej Zdzisław Garlicki pierwotnie pracę w Urzędzie Miejskim miał zacząć 2 lutego, jednak ze względu na bardzo dużą ilość obowiązków Prezydent Mariusz Chrzanowski zabiegał, by nowy zastępca mógł jak najszybciej wesprzeć jego działania. – W tej chwili jesteśmy na etapie gaszenia wielu pożarów – mówi zastępca Prezydenta Andrzej Garlicki. – Jest wiele zaległości i zaniedbań z okresu poprzedniego roku, które wymagają szybkich działań – mówił nowy zastępca Prezydenta wymieniając konieczność powołania spółki śmieciowej, zarządzania dworcem autobusowym, pozyskania dofinansowania na największą z zaplanowanych na ten rok inwestycji drogowych, jaką jest przebudowa ulic Zawadzkiej i Wiosennej. W najbliższym czasie zamierza zająć się Łomżyńskim Obszarem Funkcjonalnym oraz rozmowami z przedsiębiorcami.  Chce też przystąpić do modyfikacji Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Łomża, która jego zdaniem w dużym stopniu jest już nieaktualna.
Andrzej Zdzisław Garlicki praktycznie od początku stycznia br. uczestniczy w spotkaniach dotyczących zakresu zadań, jakimi przyjdzie mu się zajmować w Ratuszu. Zdążył jednak zauważyć, że jest problem z podziałem kompetencji i przepływem informacji pomiędzy wydziałami. – To wszystko wymaga zdiagnozowania, dlatego przeprowadzimy w Urzędzie Miejskim audyt księgowy i audyt organizacyjny – mówi zaznaczając, że wielu z urzędników ma właściwe podejście do pracy, ale są też i tacy, którzy nie do końca wykonują ją tak jak należy. – Chcemy powrócić do tego etosu urzędnika i przypomnieć wszystkim pracownikom, że najważniejszym ich działaniem jest praca na rzecz miasta i jego mieszkańców. Chcemy, aby Urząd był przyjazny dla petentów, aby byli oni obsługiwani szybko, merytorycznie i z szacunkiem – powiedział wiceprezydent zaznaczając, że są to podstawowe rzeczy, które obecnie niekoniecznie działają. - Mam przekonanie, że w tym wymiarze zarządzania uda mi się bardzo usprawnić pracę naszego Urzędu, natomiast doświadczenie finansowo - bankowe będzie też pomocne do tego, aby właściwie zarządzać kwestiami gospodarczymi - mówi.
Nowy zastępca Prezydenta Łomży docenia też wielką otwartość radnych, z którymi miał okazję się już spotkać i dziękuje za ogromne zaangażowanie i okazaną dużą potrzebę działania na rzecz naszego miasta.

2015-01-12 16:13 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED