Rozpoczęło się badanie poziomu zadowolenia Klientów UM

Strona główna » Aktualności

Rozpoczęło się badanie poziomu zadowolenia Klientów UM

Od dziś do końca października, osoby załatwiające swoje sprawy w łomżyńskim Ratuszu, mogą wziąć udział w badaniu poziomu satysfakcji Klientów. Ankieta jest anonimowa, a jej zbiorcze wyniki pomogą lepiej poznać oczekiwania Klientów Urzędu Miejskiego oraz ocenić jakość jego funkcjonowania. Zachęcamy wszystkich Mieszkańców naszego miasta, odwiedzających w tych dniach Ratusz, do wyrażenia swojej opinii odnośnie funkcjonowania Urzędu, a także zaprezentowania własnych oczekiwań i propozycji.

Opracowane wyniki badania zostaną zaprezentowane na stronie internetowej Urzędu poprzez opublikowanie Raportu z badań w dniu 15 listopada 2013 r.

2013-10-07 08:30 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED