Pakiety turystyczne – nowy portal dla przedsiębiorców branży turystycznej

Strona główna » Organizacje pozarządowe

Pakiety turystyczne – nowy portal dla przedsiębiorców branży turystycznej

Każdy przedsiębiorca branży turystycznej, który zastanawia się nad zwiększeniem sprzedaży swoich usług turystycznych, optymalizacją działań promocyjnych oraz poszerzeniem oferty turystycznej ma teraz okazję osiągnąć to korzystając z oferty portalu www.pakietyturystyczne.pl, który daje możliwość darmowego włączenia się do współpracy i stworzenia kompleksowej oferty turystycznej w formie pakietu dostępnej dla każdego turysty z kraju i zagranicy. Jak to zrobić?

Krok 1. – Skontaktuj się z Koordynatorem Pakietów Turystycznych (KPT) ze swojej krainy turystycznej.
W zakładce „Kontakt” znajdziesz wszystkie dane kontaktowe (KPT) wraz z informacją za jaki obszar odpowiadają. Zadzwoń, przedstaw zakres świadczonych usług turystycznych i umów się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie i miejscu.

Krok 2. – Określ zakres świadczonych usług turystycznych.
Podczas spotkania z KPT przedstaw swoją ofertę turystyczną, podając wszelkie niezbędne informacje (np. dostępność usług, cena, indywidualny charakter, walory), które zostaną wprowadzone do systemu rezerwacji turystycznej na www.pakietyturystyczne.pl

Krok 3. – Spełnij wymogi formalne zamieszczenia oferty na www.pakietyturystyczne.pl
Po spotkaniu z KPT i określeniu zakresu świadczonych usług turystycznych, zostaniesz zaproszony do podpisania umowy, na mocy której będziemy pośredniczyć w sprzedaży Twojej oferty przez Internet. Umowa zostanie podpisana pomiędzy usługodawcą (przedsiębiorcą), a sprzedawcą (Fundacją Business to Business). O przesłanie jej wzoru możesz zgłosić się do KPT.

Umowa w okresie realizacji projektu, czyli do 31.12.2013r. będzie realizowana na zasadach bez prowizyjnych, natomiast od 1.01.2014r. będą obowiązywać ustalone indywidualnie stawki prowizyjne. Okres od lipca do grudnia 2013r. pozwoli bezpłatnie przetestować efektywność projektu. Dzięki własnemu panelowi na portalu uzyskasz dostęp do ciekawych dodatkowych jego funkcjonalności, jak np. dostępne wyłącznie dla przedsiębiorców materiały szkoleniowe dedykowane kadrom zarządzającym branży turystycznej oraz szczegółowe statystyki zainteresowania Twoją ofertą turystów z różnych regionów Polski i Europy poprzez portal. www.pakietyturystyczne.pl będą pozycjonowane na 1 stronie przeglądarki Google!

Krok 4. – Sprzedawaj ofertę turystyczną na www.pakietyturystyczne.pl
Turysta wchodząc na portal będzie sam komponować sobie pakiet pobytowy w danej krainie spośród usystematyzowanych ofert wyjątkowych atrakcji turystycznych, usług noclegowych, i gastronomicznych. Realizacja zamówień turystów będzie odbywała się poprzez bezpośredni kontakt Koordynatora SRTO z usługodawcą, w celu potwierdzenia dostępności terminu oraz zakresu wybranych przez turystę usług. Po potwierdzeniu lub dokonaniu zmian Twoja oferta zostanie przesłana do turysty do zaakceptowania i opłacenia. Po opłaceniu przez turystę pakiet turystyczny stanie się aktywny, a środki pieniężne za usługę zostaną przelane na Twoje konto w uzgodnionym w umowie terminie – najczęściej z góry.

Korzyści z udziału w projekcie SRTO – www.pakietyturystyczne.pl:
a) Bezpłatne zaprezentowanie swojej oferty turystycznej na portalu www.pakietyturystyczne.pl
b) Zwiększenie liczby sprzedaży różnych usług turystycznych
c) Umożliwienie turystom lepszego i łatwiejszego dostępu do oferty turystycznej i indywidualnej kompozycji wypoczynku, urlopu
d) Szeroka promocja oferty turystycznej w Internecie
e) Dostęp do wielu ciekawych rozwiązań i dobrych praktyk rozwoju turystyki, tworzenia nowych atrakcji turystycznych oraz obsługi ruchu turystycznego
f) Wspólna promocja oferty turystycznej woj. podlaskiego i warmińsko-mazurskiego w Internecie
g) Dostęp do informacji turystycznych i okołoturystycznych zgromadzonych przez 11 KPT w systemie INFO HELP – elektroniczny rezydent turystyczny dostępny turyście po wykupieniu usługi lub pakietu oraz przedsiębiorcy do wykorzystania dla wszystkich przyjmowanych turystów
h) Możliwość nawiązania ciekawych i wartościowych kontaktów z innymi podmiotami z branży turystycznej, nie tylko z najbliższego sąsiedztwa, ale także z innych krain turystycznych Polski północno-wschodniej.
i) Możliwość stworzenia wspólnej oferty turystycznej z innymi przedsiębiorstwami, w celu podniesienia konkurencyjności usług oraz pozyskania kolejnych turystów


tekst: Wrota Podlasia

2013-02-20 11:50 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED