Badanie poziomu zadowolenia Klientów Urzędu Miejskiego w Łomży

Strona główna » Aktualności

Badanie poziomu zadowolenia Klientów Urzędu Miejskiego w Łomży

Podejmując działania mające na celu wzrost jakości świadczonych usług publicznych, Urząd Miejski w Łomży przeprowadza badanie poziomu satysfakcji Klientów. Badanie jest anonimowe i obejmie wszystkich Klientów korzystających w dniach 22-26 października 2012 roku z usług Urzędu.

Badanie realizowane będzie bezpośrednio w budynku Urzędu. Każda osoba opuszczająca Urząd otrzyma kwestionariusz ankiety, którą będzie mogła wypełnić korzystając z dogodnego miejsca w holu głównym Urzędu. Ankieta jest anonimowa, a jej zbiorcze wyniki pomogą lepiej poznać oczekiwania Klientów Urzędu oraz ocenić jakość jego funkcjonowania. Opracowane wyniki badania zostaną zaprezentowane na stronie internetowej Urzędu poprzez opublikowanie Raportu z badań w dniu 5 listopada 2012 roku. Kwestionariusz badawczy został opracowany przez Zespół ekspertów w trakcie realizacji projektu „Akademia Profesjonalnego Urzędnika”. Opiera się na powszechnie stosowanej w badaniach jakości usług metodzie Servqual.

Zachęcamy wszystkich Mieszkańców Miasta Łomża do wizyty w Urzędzie w dniach 22-26 października 2012 roku oraz do wyrażenia swojej opinii odnośnie funkcjonowania Urzędu a także zaprezentowania własnych oczekiwań i propozycji. Za poświęcony czas i udział w badaniu ankietowym Klientom Urzędu Miejskiego w Łomży serdecznie dziękujemy.

2012-10-05 12:28 Opublikował: Anna Księżyk-Chojnacka

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED