Regulamin Komitetu Rewitalizacji Miasta Łomża

Strona główna » Rewitalizacja » Komitet Rewitalizacji

Regulamin Komitetu Rewitalizacji Miasta Łomża

22 maja 2024 r. Rada Miejska Łomży przyjęła uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Łomża. Do powołania takiego ciała zobowiązuje ustawa o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r.

Komitet Rewitalizacji wspiera działania Prezydenta Miasta Łomża w obszarze zadań związanych z rewitalizacją miasta, stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Miasta Łomża w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Łomża.

Poniżej prezentujemy treść Regulaminu Komitetu Rewitalizacji Miasta Łomża, który składa się z 6 rozdziałów:

  1. Postanowienia ogólne,
  2. Skład Komitetu,
  3. Zmiana składu Komitetu,
  4. Posiedzenia Komitetu,
  5. Sposób podejmowania decyzji,
  6. Obsługa Prac Komitetu.

Rozdział drugi skupia się na zasadach przeprowadzenia naboru na Członków Komitetu i zawiera wszystkie wymagane załączniki.

 

2024-06-06 12:45 Opublikował: Anna Didenkow

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED