Urząd Miejski przystępuje do oszacowania ilości węgla do zamówienia, a zebrane informacje pozwolą określić skalę potrzeb gospodarstw domowych na węgiel i odpowiednio zaplanować działania w zakresie jego zakupu i dystrybucji. W związku z tym prosimy zainteresowanych mieszkańców miasta o zgłoszenie wstępnego zapotrzebowania na konkretną ilość surowca.
Dane będą zbierane do poniedziałku 31 października do godz. 12:00.
Można je przekazać:
– telefonicznie w godz. 7:30–15:30 – nr Infolinii 86 2156763
– mailowo na adres: wegiel@um.lomza.pl
– poprzez wypełniony formularz złożony w Punkcie Obsługi Mieszkańców, Urząd Miejski w Łomży, Stary Rynek 14 (kliknij)
– za pomocą formularza elektronicznego (kliknij)
Dane, które należy przekazać:
1) adres gospodarstwa domowego,
2) dane kontaktowe (telefon, email),
3) informację o uprawnieniu do dodatku węglowego,
4) rodzaj i ilość węgla (groszek, orzech, kostka, ekogroszek).
Zakup preferencyjny będzie możliwy wyłącznie dla osób, które są uprawnione do dodatku węglowego.
O kolejnych etapach postępowania będziemy informować na bieżąco.