Pozostałe koszty związane były z udziałem w targach, a także zakupem i wykonaniem upominków z Łomży. Kwota przeznaczona na ten cel wyniosła 84 tys. zł. Środki te zapewniły dostęp do materiałów placówkom oświatowym nie tylko w Łomży, organizacjom pozarządowym, fundacjom, klubom sportowym, Podlaskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Organizacji Turystycznej, PAIiIZ, instytucjom w mieście, gościom i turystom. Gadżety były rozdawane podczas wyjazdów na targi, oficjalnych wizyt władz miasta, wizyt delegacji z kraju i zagranicy, festynów (szczególnie na "Słonecznej Estradzie"). Ogółem Wydział Kultury, Promocji i Sportu zarejestrował około 250 podmiotów, które otrzymały od Miasta tego typu wsparcie. Pozostałe wydatki to różnego rodzaju zakupy - nagrody, książki, albumy, akwarele, składka członkowska w LOT i odprowadzone podatki, w tym dochodowy i od towarów i usług.
W budżecie na 2012 r. na promocję miasta zapisano 515 tys. zł oraz 130 tys. zł na promocję gospodarczą.
oprac. Mariola Jabłonowska