Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w terminie od września 2020 do kwietnia 2021 i będzie obejmować budynki jednorodzinne i wielorodzinne posiadające indywidualne systemy grzewcze. Z inwentaryzacji wyłączone są adresy korzystające z ciepła sieciowego dostarczanego przez MPEC Łomża.
Dane z zabudowy jednorodzinnej będą zbierane przez ankieterów. Godziny pracy ankieterów od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-19:00 oraz w niedzielę w godzinach 10:00-16:00. Ankieterzy nie zbierają żadnych danych osobowych w postaci personaliów, danych teleadresowych czy podpisów. Dodatkowo każdy z ankieterów będzie posiadał Identyfikator z indywidualnym numer ID oraz list upoważniający podpisany przez Prezydenta Miasta. Autentyczność ankietera będzie można potwierdzić w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Łomży (86 2156792 lub 2156794) oraz Straży Miejskiej (86 2156756/57/58).
W przypadku, kiedy mieszkańcy nie zechcą z różnych powodów poświęcić czasu ankieterowi mogą wypełnić samodzielnie ankietę dostępną pod adresem: https://app.ekostrateg.com/zdi/ankieta?tenantId=lomza_publiczna&formId=INWENTARYZACJA. W przypadku pytań lub problemów z wypełnieniem ankiety prosimy o kontakt z firmą przeprowadzającą Inwentaryzację na terenie naszego miasta: Atmoterm S.A. tel.: 604 938 933.
Planowana inwentaryzacja pozwoli poznać rzeczywistą skalę stosowania paliw stałych na terenie Łomży oraz sprecyzować już podjęte działania w zakresie poprawy jakości powierza.
Liczymy na Państwa zaangażowanie i dziękujemy za poświęcony czas.