Naczelnik Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami przechodzi na emeryturę

Strona główna » Aktualności

Naczelnik Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami przechodzi na emeryturę

Z dniem 28 lipca 2020 r. na emeryturę przejdzie Henryka Pezowicz, naczelnik Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami. W Urzędzie Miejskim pracuje od 1 września 2011 roku, a funkcję naczelnika pełni od 19 września 2013 roku. Podczas czwartkowej (9.07) sesji Rady Miejskiej za dotychczasową pracę podziękowały jej władze miasta

W imieniu swoim oraz pracowników Urzędu Miejskiego podziękowania za dotychczasową współpracę przekazał prezydent Mariusz Chrzanowski. - Mieszkańcy, którzy wielokrotnie zwracali się do Pani w sprawach niezwykle dla nich ważnych, byli bardzo zadowoleni z obsługi, merytoryczności i sposobu, w jakim Pani z nimi rozmawiała, o czym mnie informowali podczas spotkań interesantów. Dla wielu pracowników jest Pani takim etosem, punktem odniesienia, w jaki sposób trzeba z ludźmi dyskutować – mówił prezydent Mariusz Chrzanowski życząc, by zawsze otaczali ją ludzie życzliwi, aby czas emerytury był okresem miłego odpoczynku w gronie rodziny i przyjaciół, jak też pozwolił na rozwijanie własnych zainteresowań.

Za wieloletnią współpracę radnym oraz prezydentowi i jego zastępcom podziękowała Henryka Pezowicz. - Bardzo dziękuję, że miałam możliwość pracować z państwem na przełomie trzech kadencji. Dziękuję serdecznie za wyrozumiałość, za wsparcie i życzę wszystkiego dobrego, jak najwięcej dobrych decyzji na rzecz naszego miasta. Szczególne podziękowania kieruję do mojego bezpośredniego przełożonego, ponieważ z prezydentem Andrzejem Garlickim pracowałam najwięcej. Taki szef jak pan Andrzej Garlicki to prawdziwy profesjonalista, niesamowicie pracowity, ale też ogromnie wymagający. Szczególnie bardzo chcę podziękować pracownikom mojego wydziału. Myślę, że wspólnie stworzyliśmy bardzo dobry zespół ludzi młodych, profesjonalnych, przygotowanych merytorycznie i jestem przekonana, że zostawiam wydział w bardzo dobrych rękach, że ci pracownicy nie zawiodą – powiedziała naczelnik Henryka Pezowicz.

2020-07-09 12:30 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED