Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 11 posiedzeniu w dniu 10 lipca 2007 roku

Komisja realizowała następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 10/07 z dnia 26 czerwca 2007 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie współdziałania miasta Łomża z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie stworzenia wspólnego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w tym budowy Zakładu Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów - druk nr 153, 153 A. 3. Analiza realizacji przyjętych programów inwestycyjnych na poszczególne lata – druk nr 151. 4. Informacja Prezydenta Miasta o złożonych wnioskach o środki zewnętrzne uwzględniająca zadania, program i wartość – druk 152. 5. Sprawy różne.

Ad. 1             Przewodniczący Komisji poprosił o uwagi do protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.            Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 9 głosami za – jednogłośnie przyjęła protokół nr 10/07 z dnia  26 czerwca 2007 roku.  

Ad. 2             Przewodniczący  Komisji  poprosił o wnioski i uwagi do projektu uchwały w sprawie współdziałania miasta z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie stworzenia wspólnego systemu gospodarki odpadami komunalnymi (projekt uchwały w załączeniu).            Pan Marcin Sroczyński – Z-ca Prezydenta poinformował jak wygląda sprawa  współdziałania miasta i konsultacji z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w sprawie podpisywania porozumień odnośnie stworzenia wspólnego systemu gospodarki odpadami komunalnymi.            Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania  9 głosami za zaopiniowała pozytywnie projekt uchwały zgodnie z drukiem 153 A.  

Ad. 3             Przewodniczący Komisji poprosił o uwagi i zapytania do realizacji przyjętych programów inwestycyjnych (analiza w załączeniu).            Pan Paweł Borkowski poprosił o wyjaśnienie tematu realizacji ul. Kierzkowej i zapisu dotyczącego tej ulicy w przedłożonej analizie. Zwrócił się również z zapytaniem  „jaka jest prowadzona gra odnośnie ul. Kierzkowej. W budżecie jest 250 tys. zł i ulica powinna być wykonana. Nie może tak być, że Pan Prezydent mówi w bezczelny sposób, że jeśli ja wstrzymuje się przy głosowaniu na absolutorium, to Pan Prezydent wstrzymuje inwestycje w moim okręgu wyborczym”.            Pan Marcin Sroczyński – Z-ca Prezydenta wyjaśnił, że termin wykonania ul. Kierzkowej planowany był na 30 października. Dokumentacja techniczna wpłynęła niedawno i okazało się, że koszty realizacji tej ulicy są takie, a nie inne.  Chcemy zrobić inwestycję właściwie i docelowo, zgodnie z zaleceniami projektanta. Dodał, że ul. Nadnarwiańska jest w okręgu wyborczym radnego Borkowskiego i prace nie zostały wstrzymane, ulica jest realizowana.            Innych uwag nie zgłoszono.  

Ad. 4              Przewodniczący Komisji przedstawiając informacje o złożonych wnioskach przez miasto o środki zewnętrzne poprosił o uwagi i pytania (informacja w załączeniu).            Pan Marcin Sroczyński – Z-ca Prezydenta Miasta przedstawił terminy złożenia poszczególnych wniosków i sposób ich realizacji.             Komisja nie wniosła uwag.  

Ad. 5             Przewodniczący Komisji przedstawił pismo NSZZ „Solidarność” Region Mazowsze w sprawie prowadzonej polityki Prezydenta Miasta wobec przedsiębiorstw komunalnych (pismo w załączeniu), które wpłynęło do Komisji do wiadomości.W związku z wyczerpaniem porządku Przewodniczący zamknął posiedzenie Komisji. 

  • Data powstania: Data powstania: piątek, 21 wrz 2007 09:06
  • Data opublikowania: piątek, 21 wrz 2007 09:09
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 gru 2010 10:58
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej