Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 21 posiedzeniu w dniu 20 maja 2008 roku

Komisja realizowała następujący porzadek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 20/08 z dnia 9 maja 2008 roku. 2. Ocena przygotowania do sezonu letniego oraz stanu bezpieczeństwa kąpieliska miejskiego druk nr 356. 3.Ocena stanu ulic i chodników w mieście po dokonanym w dniu 9 maja br. przeglądzie miasta. 4. Sprawy różne.
 

Ad. 1

Przewodnicząca Komisji poprosiła o uwagi do protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.

Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie przyjęła protokół nr 20/08 z dnia 9 maja 2008 roku.

'Ad. 2

Pan Józef Babiel - BKSiT UM przedstawił informację o przygotowaniach kąpieliska miejskiego do sezonu letniego 2008 (informacja w załączeniu). Poinformował, że w dniu 19 maja br. Odbyło się robocze spotkanie w sprawie bezpieczeństwa osób wypoczywających nad Narwią z udziałem Wiceprezydenta Miasta, Komendanta Miejskiego Policji, Komendanta Miejskiej Straży Pożarne, Prezesa WOPR oraz Komendanta Straży Miejskiej. Przedstawił notatkę ze spotkania (notatka w załączeniu).

Pan Jarosław Kozłowski zwrócił się z zapytaniem czy dno kąpieliska zostało zbadane pod kątem niebezpiecznych przedmiotów.

Pan Józef Babiel - BKSiT UM stwierdził, że całe dno zawsze jest badane, a ponadto WOPR corocznie organizuje akcję sprzątania Narwi w granicach miastach. Taja akcja się odbędzie. Natomiast straż pożarna może uczestniczyć w tego typu akcjach ale tylko w ramach ćwiczeń. Natomiast jeśli chodzi o wodę straż pożarna może tylko i wyłącznie w przypadku poszukiwań ratowniczych

Przewodnicząca Komisji zwróciła się z zapytaniem jak wygląda sprawa badań sanitarnych wody.

Pan Józef Babiel - BKSiT UM wyjaśnił, że Sanepid nie rzadziej niż co 2 tygodnie przeprowadza badania wody. Dodał następnie, że od chwili uruchomienia kąpieliska nie było przypadku utonięcia w Narwi.

Innych uwag nie zgłoszono.

Komisja w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie przyjęła informację zgodnie z drukiem 356.

Ad. 3


Przewodnicząca Komisji poprosiła o przedstawienie protokołów z przeglądu poszczególnych rejonów miasta.

Pan Jarosław Kozłowski przedstawił protokół z przeglądu ulic i chodników w rejonie I (protokół w załączeniu).

Pan Stefan Sutyniec – RO nr 10 zgłosił potrzebę uruchomienia w tym rejonie linii autobusowej MPK. Stwierdził, że jest prowadzona tam działalność usługowa i mieszkańcy miasta nie korzystają z tych usług, ponieważ nie mają możliwości dojazdu. Dodał, że kolejnym problemem na osiedlu jest kwestia pojemników na odpady komunalne, koszy na śmieci oraz kwestia koszenia trawników. Zgłosił potrzebę ustawienia koszy na śmieci wzdłuż ciągów pieszych.

Pan Andrzej Karwowski – Naczelnik WGKOŚiR stwierdził, że teoretycznie kosze powinny zostać ustawione, ale brak środków uniemożliwia ustawienie wymaganej w mieście ilości koszy. W chwili obecnej kosze stoją tylko w miejscach gdzie jest duży ruch pieszy, ponieważ tylko na to stać miasto. Jego zdaniem lepiej wybudować pół kilometra ulicy niż utrzymywać kosze na śmieci, gdzie raz na tydzień ktoś w nie coś wrzuci.

Pan Maciej Głaz przedstawił protokół z przeglądu terenu ul. Wojska Polskiego, Nowogrodzkiej, Strażackiej, Łukasińskiego i Osiedla Maria ( w załączeniu). Dodał, że do protokołu dołącza protokół z przeglądu dokonanego przez Zarząd Osiedla nr 2.

Pani Wanda Mężyńska przedstawiła protokół z przeglądu ulic i chodników osiedli Medyk i Perspektywa (w załączeniu).

Pan Zenon Zawadzki – RO nr 4 przedstawił protokół z przeglądu ulic i chodników z rejonu RO nr 4, 5 i 6 (w załączeniu).

Następnie Przewodnicząca Komisji przedstawiła protokół z przeglądu miasta terenów położonych w obrębie ulic Sikorskiego, Zawadzkiej, Szosa do Mężenina i Al. Legionów (w załączeniu). Przedstawiła również pismo mieszkańców dzielnicy Zawady Przedmieście (w załączeniu). Zaproponowała, aby wszystkie przedstawione protokoły oraz pismo mieszkańców Zawad Przedmieście zostało przekazane Prezydentowi Miasta celem realizacji zawartych w protokołach wniosków.

Komisja w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie przyjęła propozycję Przewodniczącej Komisji, przekazując protokoły z przeglądu miasta Prezydentowi Miasta.


Ad. 4

Nie zgłoszono.

W związku z wyczerpaniem porządku Przewodnicząca zamknęła posiedzenie Komisji.


 


 

  • Data powstania: Data powstania: piątek, 19 wrz 2008 09:46
  • Data opublikowania: piątek, 19 wrz 2008 09:56
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 gru 2010 11:26
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej