Zarządzenie Nr 107/22
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3, w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 559 ) w zw. z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 1 kwietnia 2019 r., zarządzam co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 135/21 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 19.04.2021r. zmieniającym zarządzenienr 128/19 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 11.04.2019r. w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu „Regionalne Innowacje Społeczne – Centra Integracji Społecznej województwa podlaskiego” nr RPPD.07.01.00-1Z.00-20-002/18, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Poprawa Spójności Społecznej, działanie 7.1 Rozwój działań Aktywnej Integracji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w § 1 tabela otrzymuje brzmienie :
Imię i nazwisko |
Stanowisko w Projekcie |
|
Andrzej Stypułkowski |
Przewodniczący Grupy Sterującej |
|
Dariusz Budrowski |
Koordynator Projektu |
|
Paweł Piwowarski |
Zastępca Koordynatora Projektu |
|
Magdalena Mrozek |
Kierownik Centrum Integracji Społecznej – Miasto Łomża |
|
Halina Pawelczyk |
Obsługa finansowa Centrum Integracji Społecznej – Miasto Łomża |
|
Wiesław Jagielak |
Dyrektot MOPS |
|
Anna Fabin |
z-ca Dyrektora MOPS |
|
Ewa Alicka |
Obsługa finansowa MOPS |
|
Elżbieta Parzych |
Specjalista ds. obsługi księgowo-finansowej projektu |
|
Renata Nerkowska |
Specjalista ds. obsługi księgowo-finansowej projektu |
|
Joanna Fiedorowicz |
Specjalista ds. obsługi księgowo-finansowej projektu |
|
Elwira Chojnowska |
Specjalista ds. obsługi księgowo-finansowej projektu |
|
Katarzyna Gubik-Czajkowska |
Specjalista ds. obsługi księgowo-finansowej projektu |
|
Anna Mierwińska |
Specjalista ds. obsługi księgowo-finansowej projektu |
|
Adam Choiński |
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości |
|
Klaudia Chaberek |
Asystent ds. monitoringu i sprawozdawczości finansowej |
|
Katarzyna Mścichowska |
Obsługa zamówień publicznych |
|
Arkadiusz Jabłoński |
Obsługa prawna |
§ 2. Zadania poszczególnych członków Zespołu określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
PREZYDENT MIASTA
dr Mariusz Chrzanowski
Załącznik do Zarządzenia Nr 107/21
PREZYDENTA MIASTA ŁOMŻA
z dnia 28 marca 2022r.
zmieniającego zarządzenie nr 128/19 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 11.04.2019r. w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji zadań wynikających z realizacji projektu „Regionalne Innowacje Społeczne – Centra Integracji Społecznej województwa podlaskiego”nr RPPD.07.01.00-1Z.00-20-002/18, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Poprawa Spójności Społecznej, działanie 7.1 Rozwój działań Aktywnej Integracji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3, w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 559) w zw. z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 1 kwietnia 2019 r., zarządzam co następuje:
§1. Do zadań poszczególnych członków Zespołu należy:
- Andrzej Stypułkowski – Przewodniczący Grupy Sterującej.
- Dariusz Budrowski – Koordynator projektu,
2.1.Zarządzanie Zespołem.
2.2.Bieżące zarzadzanie projektem.
2.3.Nadzór nad prawidłowym i zgodnym z harmonogramem przebiegiem zadań.
2.4.Nadzór nad kompleksową realizacją projektu.
2.5.Nadzór nad działaniami informacyjno-promocyjnymi i sprawozdawczością.
2.6.Przekazywanie informacji na temat tempa realizacji projektu do Władz Miasta, Komisji Rady Miejskiej, na ich wniosek.
2.7. Przygotowanie Projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta Łomża, koniecznych do realizacji Projektu
- Paweł Piwowarski – Wydział Edukacji – z-ca koordynatora projektu,
3.1.Pomoc w zarządzaniu Zespołem projektu.
3.2.Pomoc w zarządzaniu projektem
3.3.Koordynowanie prac Realizatorów projektu
3.4.Komunikacja pomiędzy członkami Zespołu
3.5.Koordynacja odbiorów poszczególnych etapów realizacji projektu
- Elżbieta Parzych, Renata Nerkowska, Joanna Fiedorowicz, Elwira Chojnowska, Katarzyna Gubik-Czajkowska, Anna Mierwińska – Wydział Skarbu i Budżetu – Specjaliści ds. obsługi księgowo-finansowej projektu.
4.1.Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej ( w systemie komputerowym ) dla Projektu.
4.2.Kontrola pod względem formalno - rachumkowym dokumentów księgowych.
4.3.Monitorowanie terminowości ponoszonych w Projekcie wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie.
4.4.Rozliczenie finansowe, księgowanie zgodnie z planem kont dla Projektu.
4.5.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej RB 28S, Rb 27S.
- Klaudia Chaberek – Wydział Edukacji – Asystent ds. monitoringu i sprawozdawczości finansowej.
5.1.Sprawozdawczość finansowa wniosków o płatność w systemie SL2014
5.2.Współpraca z Realizatorami projektu.
5.3.Pomoc w monitorowaniu terminowości ponoszonych w Projekcie wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie.
- Katarzyna Mścichowska – Obsługa zamówień publicznych.
6.1 Sprawdzanie i weryfikacja prowadzonych procedur w zakresie Prawa zamówień publicznych i procedur związanych z rozeznaniem rynku.
7. Arkadiusz Jabłoński – Obsługa prawna
7.1 Sprawdzenie i weryfikacja zawieranych umów oraz akceptacja wytworzonych dokumentów
pod względem prawnym.