Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 27/22

z dnia: 1 lutego
w sprawie: powołania Komitetu Sterującego oraz Zespołu ds. realizacji projektu Łomża -Miasto, w którym żyję i pracuję w ramach Programu Rozwój Lokalny finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014 - 2021.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o Samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 poz. 1372, 1834) w zw. z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 1 kwietnia 2019 r., ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem nr 275/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 5 września 2019 r., Zarządzeniem nr 378/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 23 grudnia2019 r., Zarządzeniem nr 22/20 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24 stycznia 2020 r., Zarządzeniem nr 63/20 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 11 marca 2020 r., Zarządzeniem nr 2/21 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 4 stycznia 2021 r. zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Powołuję Komitet Sterujący odpowiedzialny za długoterminowe zarządzanie wdrażaniem, monitoringiem i ewaluacją  projektu ŁOMŻA - MIASTO, w którym ŻYJĘ I PRACUJĘw ramach Programu „Rozwój Lokalny” finansowanego z  Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, dalej zwanego „Projektem”, w następującym składzie:

1) Andrzej Zdzisław Garlicki – Zastępca Prezydenta Miasta Łomża – Przewodniczący Komitetu Sterującego;

2) Adam Miara – członek Komitetu Sterującego;

3) Robert Grzymała – członek Komitetu Sterującego;

4) Lech Dobrowolski – Koordynator Główny, członek Komitetu Sterującego.

§ 2. Powołuję Zespół ds. realizacji projektu ŁOMŻA – MIASTO, w którym ŻYJĘ I PRACUJĘw ramach Programu „Rozwój Lokalny” finansowanego z  Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, dalej zwanego „Projektem”, w następującym składzie:

1)    Lech Dobrowolski – Koordynator Główny (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych, dalej zwany „WIR”);

2)    Dariusz Boryszewski – Koordynator Działań (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, dalej zwany „WGK”);

3)    Paweł Piwowarski – Koordynator Działań (Wydział Edukacji, dalej zwany „WED”);

4)    Małgorzata Puchała – Koordynator Działań (Centrum Obsługi Przedsiębiorców, dalej zwane „COP”);

5)    Kornelia Duda – Koordynator Działań (Wydział Kultury, Sportu i Inicjatyw Społecznych, dalej zwany „WKS”);

6)    Karolina Krzykowska – Koordynator Działań (WKS);

7)    Karol Łupiński – Koordynator Działań (Wydział Informatyki, dalej zwany „WIT”);

8)    Katarzyna Mścichowska – Koordynator Działań w zakresie nadzoru nad zamówieniami publicznymi (Biuro Zamówień Publicznych, dalej zwanej „BZP”);

9)    Paulina Gałązka – Koordynator Działań (Wydział Gospodarowania Nieruchomościami, dalej zwany „WGN”);

10)Tamara Małachowska – Koordynator Działań (Wydział Organizacji i Kadr, dalej zwany „WOR”);

11)Anna Walczyk – Obsługa merytoryczna Projektu (WIR);

12)Paulina Klimaszewska – Obsługa merytoryczna Projektu (WIR);

13)Joanna Fiedorowicz – Obsługa księgowa Projektu (Wydział Skarbu i Budżetu, dalej zwany „WSB”);

14)Justyna Kosiorek – Obsługa księgowa Projektu (WSB);

15)Rafał Wróblewski – Obsługa w zakresie zamówień publicznych, Nadzór inwestorski (WIR);

16)Marek Sobieszuk – Nadzór inwestorski (WIR);

17)Grzegorz Perkowski – Nadzór inwestorski (WIR);

18)Marcin Bączek – Nadzór inwestorski (WIR).

§ 3. Zadaniem Komitetu Sterującego, dalej zwanego „Komitetem” oraz  Zespołu ds. realizacji Projektu, dalej zwanego „Zespołem”, jest współpraca w jego realizacji oraz podejmowanie wszelkich działań zgodnie z umową o dofinansowanie, „Wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji”, „Wytycznymi w sprawie stosunków dwustronnych”, „Wytycznymi w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021”, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zamówień publicznych oraz prawa budowlanego, dokumentacją projektową, wiedzą i doświadczeniem technicznym.

§ 4.Szczegółowy zakres zadań Komitetu oraz Zespołu określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 5. Szczegółowy harmonogram realizacji zadań przez Zespół określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

§ 6. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Andrzejowi Zdzisławowi Garlickiemu – Zastępcy Prezydenta Miasta.

§ 7. Traci moc Zarządzenie nr 281/21 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 01.10.2021r. w sprawie powołania  Zespołu ds. realizacji projektu ŁOMŻA – MIASTO, w którym ŻYJĘ I PRACUJĘw ramach Programu „Rozwój Lokalny” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

PREZYDENT MIASTA

dr Mariusz Chrzanowski

 

 

 

Załącznik nr 1

do zarządzenia Nr 27/22

Prezydenta Miasta Łomża

z dnia1 lutego 2022 r.

 

Szczegółowy zakres zadań Komitetu Sterującego oraz  Zespołu ds. realizacji projektu „ŁOMŻA – MIASTO, w którym ŻYJĘ I PRACUJĘ”

 


  1. Zadania szczegółowe Komitetu Sterującego:

1)    Przewodniczący Komitetu Sterującego:

a)    formułuje opinie i rekomendacje dotyczące procesu wdrażania, monitorowania
i ewaluacji projektu;

b)    formułuje opinie i rekomendacje dotyczące procesu modyfikacji projektu;

c)    nadzoruje pracę Koordynatorów działań;

d)    zatwierdza roczne raporty o stanie realizacji projektu;

e)    udostępnia roczne raporty o stanie realizacji projektu Radzie Miejskiej Łomży;

f)     przedstawia do publicznej informacji roczne raporty o stanie realizacji projektu.

2)    Członkowie Komitetu Sterującego:

a)    formułują opinie i rekomendacje dotyczące procesu wdrażania, monitorowania
i ewaluacji projektu;

b)    formułują opinie i rekomendacje dotyczące procesu modyfikacji projektu;

c)    nadzorują pracę Koordynatorów działań;

d)    gromadzą dostarczane przez Koordynatorów Działań kwartalne raporty
o prowadzonych przez nich działaniach;

e)    na podstawie dostarczonych kwartalnych raportów sporządzają roczny raport
o stanie realizacji projektu i przedstawiają go Przewodniczącemu Komitetu Sterującego;

f)     na podstawie rocznych raportów sporządzają raport końcowy z realizacji projektu i przedstawiają go Przewodniczącemu Komitetu Sterującego.

3)    Spotkania Komitetu Sterującego odbywać się będą raz w roku. Informacje  dotyczące terminu spotkania będą wysyłane pocztą elektroniczną.

Udział w pracach Komitetu jest zajęciem społecznym, za które nie przysługuje odrębne wynagrodzenie, ani dieta.

Obsługę kancelaryjno-biurową Komitetu zapewnia Wydział Inwestycji, Rozwoju
i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Łomży. Do kontaktu w sprawach związanych z Komitetem  wyznacza się Panią Annę Walczyk – podinspektora
w Wydziale Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych.

2. Zadania szczegółowe Zespołu ds. realizacji projektu:

1)    Koordynator Główny:

a)    kierowanie, koordynacja i monitoring działań w zakresie realizacji Projektu;

b)    sprawuje szczegółowy nadzór i kontrolę nad terminowym przebiegiem realizacji Projektu zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami oraz zgodnie z umową o dofinansowanie. W przypadku opóźnień w realizacji projektu informuje niezwłocznie o tym fakcie Obsługę merytoryczną Projektu;

c)    nadzoruje uzgadnianie harmonogramów rzeczowo-finansowych przedstawianych przez wykonawców zadań/robót pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dofinansowanie Projektu;

d)    stwierdza, czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi przedstawionymi przez wykonawców zadań/robót i podpisanymi umowami z wykonawcami, sprawuje bieżącą kontrolę dokumentów księgowych pod względem merytorycznym;

e)    występuje z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu – np. roboty dodatkowe, roboty zamienne, zmiany harmonogramów realizacji zadań/robót; w przypadku konieczności zrealizowania robót zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, dalej zwanego „MFiPR”, oraz dokonanych zmianach
w umowie o dofinansowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność);

f)     odpowiada za współpracę z partnerami Projektu oraz za realizację zadań w ramach zawartych partnerstw z Gminą Piątnica, Miastem Bydgoszcz i państwami darczyńców;

g)    nadzoruje realizację Projektu przez Koordynatorów Działań;

2)    Koordynatorzy Działań:

a)    kierowanie, koordynacja i monitoring działań w zakresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem realizacji zadań, dalej zwanym „Harmonogramem”, stanowiącym załącznik nr 2 do zarządzenia;

b)    sprawowanie szczegółowego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji Projektu zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami oraz zgodnie z umową o dofinansowanie. W przypadku opóźnień w realizacji Projektu informowanie niezwłocznie o tym fakcie Obsługi merytorycznej Projektu;

c)    nadzorowanie uzgadniania harmonogramów rzeczowo-finansowych przedstawianych przez wykonawców zadań/robót pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dofinansowanie Projektu;

d)    stwierdzanie czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi przedstawionymi przez wykonawców zadań/robót i podpisanymi umowami z wykonawcami, sprawowanie bieżącej kontroli dokumentów księgowych pod względem merytorycznym;

e)    występowanie z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu – np. roboty dodatkowe, roboty zamienne, zmiany harmonogramów realizacji zadań/robót; w przypadku konieczności zrealizowania zadań/robót zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz dokonanych zmianach w umowie o dofinansowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność);

f)     przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego  Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021;

g)    współpraca z partnerami Projektu;

h)    raportowanie w trybie zwykłym (kwartalnie) lub nadzwyczajnym do Komitetu Sterującego o prowadzonych przez nich działaniach. Raportowanie na podstawie kwartalnych raportów. Wprowadza się także raportowanie w trybie nadzwyczajnym. Przesłanką do zastosowania tego trybu jest materializacja ryzyk właściwych dla danego zadania/przedsięwzięcia;

i)      Koordynatorzy Działań odpowiadają przed Komitetem Sterującym;

3)    Obsługa merytoryczna Projektu:

a)    sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji Projektu zgodnie
z umową o dofinansowanie i Wytycznymi MFiPR;

b)    obsługa merytoryczna Projektu i rozliczanie:

– aktualizacja Harmonogramu rzeczowo-finansowego Projektu;

– opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z kwalifikowalnością wydatków;

– oznakowanie ww. dokumentacji zgodnie z Wytycznymi MFiPR;

c)    sporządzanie wniosków o płatność;

d)    przygotowywanie dokumentów do aneksów do umowy o dofinansowanie;

e)    monitorowanie przebiegu realizacji projektu zgodnie z Harmonogramem – monitorowanie właściwego poziomu wskaźników: produktu, rezultatu wskazanych we wniosku o dofinansowanie;

f)     protokołowanie spotkań Zespołu;

g)    promocja Projektu, archiwizowanie dokumentacji dotyczącej promowania przedsięwzięcia;

h)    prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu;

i)      przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgonie z umową o dofinansowanie;

j)      przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta, koniecznych do realizacji projektu związanych z zakresem wykonywanych zadań WIR;

k)    sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej na potrzeby realizacji Projektu;

l)      prowadzenie bieżącej korespondencji z MFiPR w zakresie dokumentowania przebiegu realizacji Projektu;

m)  występowanie na wniosek Koordynatora Projektu  z uzasadnieniem do MFiPR o wyrażenie zgody na wszelkie zmiany w trakcie realizacji Projektu – zadania/roboty dodatkowe, zadania/roboty zamienne, zmiany harmonogramu realizacji zadań/robót;

n)    prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości w ramach Projektu w całym okresie trwałości;

4)    Obsługa księgowa Projektu:

a)    opracowanie procedur;

b)    prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dla Projektu w jednostce;

c)    kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych;

d)    przechowywanie oryginałów dokumentów księgowych;

e)    monitorowanie terminowości ponoszonych w projekcie wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie;

f)     rozliczanie finansowe, księgowanie zgodnie z planem kont dla Projektu;

g)    prowadzenie sprawozdawczości finansowej Rb 28S – w zakresie Projektu;

5)    Koordynator działań w zakresie nadzoru nad zamówieniami publicznymi:

a)    nadzór prac zespołu w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych;

b)    nadzór nad przeprowadzeniem postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznych w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021;

6)    Obsługa w zakresie zamówień publicznych:

a)    przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z obowiązującymi wytycznymi;

b)    przeprowadzenie czynności związanych z podpisaniem umów z Wykonawcami wybranymi w trybie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

7)    Nadzór inwestorski:

a)    reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę;

b)    sprawdzanie jakości wykonanych robót oraz ich odbiór;

c)    potwierdzanie faktycznie wykonanych robót w zakresie rzeczowym i finansowym w protokołach odbioru robót.

d)    przygotowanie uzasadnienia zmian realizacji Projektu, w szczególności dotyczące robót dodatkowych, robót zamiennych, wszelkich zmian harmonogramu robót;

e)    przekazywanie zastrzeżeń, poleceń kierownikowi budowy lub kierownikom robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy;

f)     żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania robót
w sposób zgodny ustawą, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę do momentu wyrażenia na nie zgody przez Projektanta, za pośrednictwem Zamawiającego (Inwestora);

g)    współpraca z Inspektorem Nadzoru Budowlanego, powołanie komisji i przekazanie w imieniu inwestora terenu budowy, powołanie komisji do odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazanie inwestycji do użytkowania;

h)    uzgadnianie harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez wykonawcę robót pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dofinansowanie Projektu.

2. Pozostałe obowiązki członków Zespołu:

1)    każdy członek Zespołu przed przystąpieniem do realizacji Projektu zobowiązany jest zapoznać się z ramami prawnymi realizacji Projektu i wykonywać swoje obowiązki zgodnie z postanowieniami następujących dokumentów:

a)    Memorandum of Understanding wdrażania Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 pomiędzy Królestwem Norwegii a Rzecząpospolitą Polską, podpisanym 20 grudnia 2017 r., zwanym dalej „Memorandum of Understanding”;

b)    Regulacji w sprawie wdrażania Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 przyjętymi przez norweskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych zgodnie z art. 10.5 Umowy między Królestwem Norwegii a Unią Europejską ws. Norweskiego Mechanizmu Finansowego w dniu 23 września 2016 r., zwanymi dalej „Regulacjami”;

c)    Wytycznymi przyjętymi przez Komitet Mechanizmu Finansowego, zwany dalej „KMF” /Norweskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych, zwane dalej „NMSZ” w zakresie dotyczącym realizacji Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021;

d)    Regulaminem naboru w ramach programu „Rozwój lokalny”, zwanym dalej „Regulaminem”;

e)    Podręcznikiem Beneficjenta Programu „Rozwój Lokalny”, zwanym dalej „Podręcznikiem”;

2)    każdy członek Zespołu zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach Zespołu, o których został poinformowany. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w spotkaniu konieczne jest poinformowanie organizującego spotkanie o tym fakcie i wyznaczenie osoby pełniącej zastępstwo w danym okresie;

3)    członkowie Zespołu mają obowiązek współpracowania z osobami spoza Zespołu, jeżeli zakres ich obowiązków tego wymaga.

4)    naczelnicy wydziałów/kierownicy biur zobowiązani są umożliwić osobom powołanym do prac w Zespole realizację zadań wynikających z niniejszego zarządzenia w czasie godzin pracy;

5)    każdy członek Zespołu może wnioskować o zorganizowanie spotkania dot. realizacji Projektu. Organizujący spotkanie odpowiada za udokumentowanie ustaleń dokonanych w trakcie spotkania i przekazuje stosowny protokół w terminie 5 dni od dnia spotkania osobom obecnym na spotkaniu oraz Koordynatorowi Głównemu;

6)    każdy członek Zespołu ma obowiązek śledzić realizację poszczególnych etapów Projektu, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości w jego realizacji należy poinformować o tym Koordynatora Głównego i zaproponować działania korygujące;

7)    każdy członek Zespołu odpowiada indywidualnie za zwłokę w realizacji Projektu będącą wynikiem nieterminowego wykonania nałożonych na niego obowiązków.

8)    wszyscy członkowie Zespołu są zobowiązani do przekazywania na potrzeby MFiPR (w formie pisemnej) niezbędnych informacji z przeprowadzonych działań, które niniejszym zarządzeniem zostały im przypisane;

9)    każdy członek Zespołu ma obowiązek przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją Projektu.

10)każdy członek Zespołu, w zakresie czynności  mu powierzonych, ma obowiązek przestrzegania właściwych wytycznych;

11)każdy członek Zespołu zobowiązuje się poddać kontroli i audytowi w zakresie prawidłowości realizacji Projektu dokonywanej przez MFiPR oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia w zakresie czynności  mu powierzonych.

3. Osoby wiodące wyznaczone do kontaktów w ramach niniejszego projektu:

1)    WIR – Lech Dobrowolski;

2)    WIR – Anna Walczyk;

3)    WGK – Dariusz Boryszewski;

4)    WKS – Kornelia Duda;

5)    WED – Paweł Piwowarski;

6)    COP – Małgorzata Puchała;

7)    WIT – Karol Łupiński;

8)    BZP – Katarzyna Mścichowska;

9)    WGN – Paulina Gałązka;

10) WOR – Tamara Małachowska.

4. W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym załączniku stosuje się odpowiednio zapisy Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży oraz właściwe przepisy polskiego prawa.

 

Załącznik nr 2

do zarządzenia Nr 27/22

Prezydenta Miasta Łomża

z dnia 1 lutego 2022 r.

 

Harmonogram realizacji zadań przez zespół ds. realizacji projektu

ŁOMŻA – MIASTO, w którym ŻYJĘ I PRACUJĘ”

 




 

Nazwa przedsięwzięcia
w ramach działania

 


Podmiot odpowiedzialny za przedsięwzięcie


Zakres czasowy

(kwartał i rok)


Zadania w ramach przedsięwzięcia


Nazwa realizatora


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL  Wdrażanie standardów dostępności: Dostępność Plus - przedsięwzięcia inwestycyjne.

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży do osób ze specjalnymi potrzebami - winda zewnętrzna


UM Łomża WIR


IV 2021 – IV 2023


Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży do osób ze specjalnymi potrzebami - winda zewnętrzna

 

 


UM Łomża WIR


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE  PRL Rozwiązania przyjazne dla środowiska i ograniczające niską emisję w mieście

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


 

Przedsięwzięcie: Rozwiązania transportowe


UM Łomża WIR


I 2022 – IV 2023


Dokumentacja projektowa na przebudowę układu ulic Reymonta-Bema-Al. Piłsudskiego

 


UM Łomża WGK,

UM Łomża WIR


I 2022 – IV 2023


Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Wojska Polskiego w Łomży


UM Łomża WGK,

UM Łomża WIR


I 2022 – IV 2023


Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Nowogrodzkiej w Łomży (odc. od ul. Wojska Polskiego do ul. Sikorskiego)


UM Łomża WGK,

UM Łomża WIR


I 2022 – IV 2023


Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Szosy Zambrowskiej w Łomży (odc. od ul. Owocowej do granicy miasta)


UM Łomża WGK,

UM Łomża WIR


I 2022 – II 2023


Dokumentacja projektowa na budowę ul. Pawiej w Łomży


UM Łomża WGK,

UM Łomża WIR

 


I 2022 – II 2023


Dokumentacja projektowa na budowę sięgaczy ul. Nowogrodzkiej w Łomży


UM Łomża WGK,

UM Łomża WIR

 


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL Polityka szkolnictwa zawodowego

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Promocja szkolnictwa zawodowego


UM Łomża WED


I 2022 – I 2024


Promocja szkolnictwa zawodowego


UM Łomża WED,

 UM Łomża COP,


II 2022 – II 2023


Festyn Szkół Zawodowych, warsztaty preorientacji zawodowej


UM Łomża WED


Przedsięwzięcie: Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji i rozbudowy Centrum Kształcenia  Zawodowego i Ustawicznego w Łomży


UM Łomża WIR


I 2022 - III 2023


 

Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji i rozbudowy Centrum Kształcenia  Zawodowego i Ustawicznego w Łomży

 

 


UM Łomża WIR,

UM Łomża WED


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL  Wspieranie i rozwój usług z zakresu kultury, rekreacji i turystyki

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Jarmarki smaków


UM Łomża WKS


I 2022 – II 2024


Jarmark „Zasmakuj w Łomży”


UM Łomża WKS,

Gmina Piątnica


UM Łomża WKS


I 2022 – IV 2023


Organizacja Festiwalu Smaków Lokalnych SMAKOFF


UM Łomża WKS,

Gmina Piątnica


Przedsięwzięcie: Ochrona dziedzictwa kulturowego - przygotowanie dokumentacji na obiekty kulturowe w mieście


UM Łomża WIR


I 2022 – IV 2023


Opracowanie dokumentacji na modernizację Miejskiej Biblioteki Publicznej - "Książnica łomżyńska"

 


UM Łomża WIR

Miejska Biblioteka Publiczna


Przedsięwzięcie: Kultura w zasięgu z wykorzystaniem technologii ICT


UM Łomża WKS


I 2022 – III 2022


Audioprzewodnik - "Zasmakuj w Łomży"

 


UM Łomża WKS


Przedsięwzięcie: Wydarzenia animacyjno - aktywizujące na rzecz mieszkańców


UM Łomża WKS


I 2022 – IV 2023


Triathlon w Łomży (organizacja wydarzenia)


 

UM Łomża WKS,

 


II 2022 – III 2023


Bezpieczne wakacje - rozpoczęcie i zakończenie wakacji na łomżyńskich bulwarach

 


UM Łomża WKS,

 


II 2022 – III 2023


Dni otwarte łomżyńskich bulwarów


UM Łomża WKS

 


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE  PRL Edukacja ekologiczna

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Edukacja dotycząca pszczelarstwa


UM Łomża WGK


II 2023 – IV 2023


Ścieżka edukacyjna dot. pszczelarstwa


UM Łomża WGK,

UM Łomża WKS,

Gmina Piątnica


III 2022 – III 2023


Warsztaty "Pszczeli świat" (warsztaty terenowe)


UM Łomża WGK,

Gmina Piątnica


III 2022


Warsztaty "Pszczeli świat" (wykonanie tablic edukacyjnych dla placówek oświatowych)


UM Łomża WGK,

Gmina Piątnica

 


Przedsięwzięcie: Edukacja gospodarki odpadami


UM Łomża WGK


I 2022 – II 2023


Edukacja gospodarki odpadami


ZGO,

UM Łomża WGK ,

Gmina Piątnica


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE  PRL  Wdrażanie standardów dostępności: Dostępność Plus – przedsięwzięcia nieinwestycyjne

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Łomżyński Dzień Osób z Niepełnosprawnością


UM Łomża WKS


II 2022 – III 2023


Łomżyński Dzień Osób z Niepełnosprawnością


UM Łomża WKS


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL Polityka senioralna

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: „Seniorada” – obchody Łomżyńskiego Dnia Seniora


UM Łomża WKS


I 2022 – III 2023


„Seniorada” – obchody Łomżyńskiego Dnia Seniora

 


UM Łomża WKS


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE  PRL Podniesienie stopnia adaptacji miasta do zmian klimatu - przedsięwzięcia inwestycyjne

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Budowa bulwarów nad Narwią (okolice mostu Hubala)


UM Łomża WIR


II 2022 – III 2023


Etap I


UM Łomża WIR


III 2022 – II 2024


Etap II


UM Łomża WIR


IV 2021 – I 2022


Wykup gruntów


UM Łomża WGN


 


 


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL  Zmniejszenie negatywnych zjawisk społecznych

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Gminny Program Rewitalizacji Miasta Łomża


UM Łomża WKS


I 2022 – IV 2023


Gminny Program Rewitalizacji Miasta Łomża


UM Łomża WKS,

UM Łomża WIR


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL Podniesienie stopnia adaptacji miasta do zmian klimatu - przedsięwzięcia nieinwestycyjne

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


 

Przedsięwzięcie:  Budowa bulwarów nad Narwią (na odc. od Portu Łomża do mostu Hubala) - przygotowanie inwestycji


UM Łomża


III 2021 – IV 2021


Operaty szacunkowe


UM Łomża WGN


IV 2021 -I 2022


Akty notarialne


UM Łomża WGN


III 2021 – I 2022


Aktualizacja dokumentacji projektowej


UM Łomża WIR


Przedsięwzięcie: Miejskie tereny zielone


UM Łomża WGK


I 2022 – II 2023


Dokumentacja projektowa na rewitalizację Parku Jakuba Wagi

 


UM Łomża WIR,

UM Łomża WGK


I 2022 – II 2023


Dokumentacja projektowa na rewitalizację Parku Ludowego

 


UM Łomża WIR,

UM Łomża WGK


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL Promocja gospodarcza miasta

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Promocja terenów inwestycyjnych w mieście Łomża


UM Łomża COP


I 2022 – IV 2023


Promocja terenów inwestycyjnych w mieście Łomża


UM Łomża COP


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRL  Kształcenie kompetencji i promocja postaw przedsiębiorczych wśród dzieci i młodzieży

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


Przedsięwzięcie: Konkurs dla młodych przedsiębiorców "Mój pomysł na biznes"


UM Łomża COP


IV 2021 – II 2023


Konkurs dla młodych przedsiębiorców "Mój pomysł na biznes"


UM Łomża COP,

Gmina Piątnica


Przedsięwzięcie: Edukacja ekonomiczna najmłodszych


UM Łomża WED


I 2022- II 2023


Warsztaty edukacji ekonomicznej dla najmłodszych

 


UM Łomża WED,

Gmina Piątnica


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRI Usprawnienia i podniesienie standardów działania Urzędu Miejskiego w Łomży

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


 

Przedsięwzięcie: Łomżyńska karta miejska


UM Łomża WKS


IV 2021 - IV 2022


 

Łomżyńska karta miejska

 


UM Łomża WKS


 

Przedsięwzięcie:  Nowy portal internetowy Miasta Łomża


UM Łomża WIT


I 2022 - IV 2023


 

 

Nowy portal internetowy Miasta Łomża


 

 

UM Łomża WIT,

UM Łomża WKS


 

Przedsięwzięcie: Badania satysfakcji klienta Urzędu Miejskiego w Łomży


UM Łomża WOR


I 2022 - IV 2023


 

 

Cykliczne badania satysfakcji klienta UM

 


 

 

UM Łomża WOR


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE  PRI Budowanie zdolności instytucjonalnych i rozwój kompetencji pracowników Miasta i jednostek organizacyjnych

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża


 

Przedsięwzięcie: Działania edukacyjne – upowszechnianie dobrych praktyk


UM Łomża


I 2024 - I 2024


 

Publikacja podsumowująca realizację projektu i wypracowane dobre praktyki (w języku pl-ang.)


 

UM Łomża WIR


 

Przedsięwzięcie: Partnerstwo Miasta Łomża z Partnerem z Państw Darczyńców


UM Łomża WIR


I 2022 - II 2024


Wizyty studyjne (Partnerstwo Miasta Łomża z Partnerem z Państw Darczyńców)


UM Łomża WIR,

Partner Norweski


I 2022 - I 2024


Doradztwo konsultantów z Państw Darczyńców


UM Łomża WIR,

Partner Norweski


 

Przedsięwzięcie: Partnerstwo Miasta Łomża z Miastem Bydgoszcz


UM Łomża WIR


I 2022 - IV 2023


 

Partnerstwo Miasta Łomża z Miastem Bydgoszcz

 


UM Łomża WIR

 


 


DZIAŁANIE PODSTAWOWE PRI Koordynacja i promocja  projektu "Łomża - Miasto w którym żyję i pracuję"

Podmiot realizujący działanie (lider działania): UM Łomża WIR


 

Przedsięwzięcie: Koordynacja projektu w Urzędzie Miejskim w Łomży


UM Łomża WIR


IV 2021 - II 2024


Wynagrodzenie zespołu projektowego UM Łomża


UM Łomża WIR

 


 

Przedsięwzięcie: Wynagrodzenie biegłego rewidenta


UM Łomża WIR


III 2022 - II 2024


 

Raport biegłego rewidenta

 

 


 

UM Łomża WIR

 


Przedsięwzięcie: Promocja projektu pn. „Łomża – Miasto, w którym żyję i pracuję”


UM Łomża WKS


IV 2021 – II 2024


Tłumaczenie na język angielski informacji o projekcie


UM Łomża WIR


IV 2021 – I 2024


Materiały i gadżety promocyjne


UM Łomża WKS


IV 2021 – II 2024


Artykuły w mediach lokalnych i regionalnych


UM Łomża WKS


IV 2021 – I 2024


Spoty informacyjno-promocyjne w radio


UM Łomża WKS


II 2022- III 2022


Materiał w mediach ogólnopolskich


UM Łomża WKS


IV 2021 – I 2024


Materiały wizualne


UM Łomża WKS

 

 

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 1 lut 2022 10:51
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 568 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej