Zarządzenie Nr 13/22
Na postawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, 1834) w związku z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii zarządzam, co następuje:
§ 1. Wdrażam w Urzędzie Miejskim w Łomży Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, zwany dalej Regulaminem, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. 1. Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomży.
2. Pracownicy Urzędu Miejskiego w Łomży zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jego treścią, które włącza się do akt osobowych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Nadzór nad wdrożeniem Regulaminu powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Treść Regulaminu podlegała konsultacji ze Związkiem Zawodowym Pracowników Samorządowych Urzędu Miejskiego w Łomży.
§ 5. Regulamin wchodzi w życie po upływie 14 dni od podania go do wiadomości pracowników poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży i przekazanie służbową pocztą e-mail.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
dr Mariusz Chrzanowski