Zarządzenie Nr 262/20
Na podstawie art. 33 ust. 1, ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz § 30 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem Nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 1 kwietnia 2019 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży (z późn. zm.) zarządzam,
co następuje:
§ 1. Powołuję Zespół zadaniowy do opracowania ramowych zasad wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych w Urzędzie Miejskim w Łomży, zwany dalej Zespołem, w składzie:
1) Tamara Alicja Małachowska – Sekretarz Miasta – Przewodniczący Zespołu
2) Urszula Luiza Sienkiewicz – Radca Prawny Koordynator Biura Prawnego – Zastępca Przewodniczącego Zespołu,
3) Bożena Szypulska – Kierownik Oddziału Budżetu Wydziału Skarbu i Budżetu – Członek Zespołu,
4) Katarzyna Mścichowska – Kierownik Biura Zamówień Publicznych – Członek Zespołu,
5) Marcin Sawko – Naczelnik Wydziału Obsługi – Członek Zespołu.
§ 2. 1. Pracami Zespołu kieruje jego Przewodniczący, a w czasie jego nieobecności – Zastępca Przewodniczącego.
2. Zespół pracuje na posiedzeniach roboczych zwoływanych przez Przewodniczącego.
3. Zasady pracy Zespołu, tryb i miejsca posiedzeń oraz szczegółowe zadania Członkom Zespołu ustala Przewodniczący.
- Obsługę kancelaryjno-organizacyjną prac Zespołu wykonuje pracownik Wydziału Obsługi wyznaczony przez Naczelnika Wydziału.
5. W okresach pomiędzy spotkaniami roboczymi Członkowie Zespołu zadania realizują bezpośrednio na swoich stanowiskach pracy.
6. Członkowie Zespołu w celu wykonania zadań, o których mowa w § 3 mogą wydawać polecenia pracownikom Urzędu, których zakres obowiązków związany jest merytorycznie z zadaniami Zespołu. Pracownicy zobowiązani są do współpracy z Członkami Zespołu w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań.
1) analiza aspektów organizacyjno-prawnych oraz finansowych wprowadzenia w Urzędzie Pracowniczych Planów Kapitałowych, zwanych dalej PPK, o których mowa w ustawie z dnia
4 października 2018 r. o Pracowniczych Planach Kapitałowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.);
2) opracowanie harmonogramu wdrożenia PPK w Urzędzie;
3) przeprowadzenie akcji informacyjnej o PPK skierowanej do pracowników Urzędu;
4) analiza dostosowania narzędzi informatycznych w Urzędzie niezbędnych do obsługi obowiązków wynikających z zapisów ustawy o PPK;
5) analiza warunków zarządzania PPK oferowanych przez instytucje finansowe na portalu mojeppk.pl;
6) analiza kosztów związanych z wdrożeniem PPK w Urzędzie oraz ich skutków dla Budżetu Miasta;
7) opracowanie ramowych zasad dokonywania wpłat dodatkowych opłacanych przez Pracodawcę, z uwzględnieniem możliwości finansowych Miasta;
8) przeprowadzenie zapytania ofertowego i analiza oferowanych przez instytucje finansowe warunków zarządzania PPK;
9) przeprowadzenie negocjacji z wybranymi instytucjami finansowymi w celu uzyskania korzystniejszych warunków umów niż oferowane powszechnie;
10) przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie konsultacji z działającą u Pracodawcy organizacją związkową w celu wyłonienia instytucji finansowej oferującej najkorzystniejsze warunki, skutkujących zawarciem umowy o zarządzanie PPK, a następnie umowy o prowadzenie PPK.
§ 4. Zespół na bieżąco informuje Prezydenta Miasta o wykonanych pracach oraz przedłoży protokół końcowy w terminie do dnia 30.03.2021 r.
§ 5. Zespół zostaje powołany do dnia 30.03.2021 r.
§ 6. Wykonanie zarządzenie powierzam Przewodniczącemu i Członkom Zespołu.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
(-) dr Mariusz Chrzanowski