Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 37/06

z dnia: 16 marca
w sprawie: sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż regału do składowania i przechowywania ksiąg w Urzędzie Stanu Cywilnego w modernizowanej i remontowanej starej części Ratusza w Łomży.
§ 1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. / powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie :

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący,
2. Biedrzycka Marta - zastępca przewodniczącego,
3. Anna Armista - sekretarz,
4. Elżbieta Kołodziej - członek,
5. Janina Rode - członek

§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej :
- koordynuje pracę Komisji, w tym:
o wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
o nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
- akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
o projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
- przewodzi negocjacjom z Wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- prowadzi sesję otwarcia ofert;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji Przetargowej;
- dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu;
- analizuje wnoszone protesty;
- akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do Wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji Przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego komisji podczas jego nieobecności;
- odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
o wzór umowy,
o propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
o projekt ogłoszenia o zamówieniu,
o projekt SIWZ,
o dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego Wykonawcom, dotyczącego treści SIWZ, modyfikacje SIWZ,
o zaproszenie Wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
- prowadzi negocjacje z Wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przyjmuje wyjaśnienia Wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
- dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu;
- analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest.

3. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
- przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
- opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia;
- przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je Wykonawcom;
- przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je Wykonawcom;
- składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzi negocjacje z Wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych ustawą;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą;
- dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
- przygotowuje dla Wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i po podpisaniu przez Prezydenta Miasta przesyła je Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
- analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
- sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

4. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
- proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
- podają informacje do SIWZ, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców określonego w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowują i udzielają wyjaśnień Wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzą negocjacje z Wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
- dokonują oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach, określonych w art. 88 ustawy;
- dokonują oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
- analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę .



§ 6

Oddział Inwestycji i Zamówień Publicznych WPG i I UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 16 mar 2006 09:16
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1523 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej