Plan pracy Komisji na 2017 rok
PLAN PRACY
KOMISJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ NA 2017 ROK
I kwartał
- Informacja na temat realizacji inwestycji w toku.
- Analiza możliwości pozyskiwania środków unijnych na inwestycje w Łomży i informacja na temat przygotowania inwestycji w celu złożenia wniosków o uzyskanie środków unijnych.
- Analiza funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej (Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ) oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w wodę.
- Analiza funkcjonowania Zakładu Gospodarowania Odpadami Spółka z o.o. oraz gospodarki odpadami komunalnymi.
II kwartał
- Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2016 rok.
- Analiza Programu budowy ulic, Programu remontów ulic i chodników oraz parkingów. Zapoznanie się ze stanem dróg po zimie. Zaopiniowanie planu bieżącego utrzymania dróg.
- Analiza funkcjonowania Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w ciepło.
- Zapoznanie się z zasobami gruntów miejskich w tym pod inwestycje.
- Analiza funkcjonowania Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy.
- Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy.
III kwartał
- Analiza wykonania budżetu miasta za I półrocze 2017 roku.
- Ocena zaawansowania inwestycji w tym z udziałem środków unijnych.
- Propozycje komisji dotyczące wniosków do budżetu miasta na 2018 rok.
- Analiza realizacji wydatków niewygasłych inwestycyjnych.
IV kwartał
- Ocena realizacji programu gospodarki zasobami mieszkaniowymi.
- Analiza wniosków zgłoszonych do budżetu miasta w zakresie gospodarki komunalnej.
- Analiza wykonania inwestycji zaplanowanych na 2017 rok.
- Ocena przygotowania przedsiębiorstw komunalnych do zimy.
- Analiza funkcjonowania dworca PKS.
Przewodniczący
Komisji Gospodarki Komunalnej
Jan Olszewski
Uwaga: poprzez podkreślenie zaznaczono propozycje tematów do planu pracy Rady
Miejskiej na 2017 r.