Zarządzenie Nr 80/24
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.), § 44, ust. 2, pkt 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 163/22 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 5 maja 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży, zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do rozliczania środków pieniężnych z szaletu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Plac Niepodległości w Łomży, zwanego dalej Szaletem, w następującym składzie:
1) Ewa Mucha – zastępca naczelnika w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
2) Izabela Pesta-Chojnowska – gł. specjalista w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
3) Bogdan Majewski – inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
4) Grzegorz Rutkowski – inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
5) Krzysztof Odachowski – podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
6) Mariusz Wachuta – gł. specjalista w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
zwanej dalej Komisją.
- Ewidencja wpłat środków pieniężnych z Szaletu następuje na podstawie wyciągów bankowych.
- Komisja w składzie minimum 3 osób, w ostatnim tygodniu miesiąca dokonuje komisyjnego otwarcia Szaletu, wyjęcia i przeliczenia gotówki, sporządzenia protokołu i dokonania wpłaty środków pieniężnych na konto Urzędu Miejskiego w Łomży.
- W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się inne terminy działań Komisji, analogiczne do działań opisanych w ust. 3.
§ 2. Traci moc Zarządzenie Nr 317/2016 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 8 listopada 2016 r. w sprawie powołania i składu komisji do rozliczania środków pieniężnych z parkomatów rozmieszczonych na terenie miasta Łomży w Strefie Ograniczonego Postoju oraz szaletu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Plac Niepodległości.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
dr Mariusz Chrzanowski