Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 122/23

z dnia: 20 kwietnia
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki pn. Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy szatni w Szkole Podstawowej Nr 10 w Łomży.

Na podstawie art. 53, 54, 55 i 56 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, zm. Dz. U. z 2020 r. poz. 1517, Dz. U. z 2022 r. poz. 1812, poz. 1933, poz. 2185, Dz. U z 2023 r. poz. 412) zwanej dalej „ustawą Pzp”, zarządzam, co następuje: 

§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn. Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy szatni w Szkole Podstawowej nr 10 w Łomży”, powołuję Komisję Przetargową, zwaną dalej „Komisją”, w składzie:

1)     Lech Dobrowolski – Przewodniczący Komisji;

2)     Rafał Wróblewski – Zastępca Przewodniczącego Komisji;

3)     Jarosław Sulkowski – Sekretarz Komisji;

4)     Marcin Milczarski – Członek Komisji;

5)     Marek Sobieszuk – Członek Komisji. 

§ 2. Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 181/22 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24.05.2022 r. w sprawie procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży o wartości zamówienia równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł oraz  przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 

§ 3. Zakres obowiązków członków Komisji:


  1. Obowiązki przewodniczącego Komisji:

a)     koordynuje i kieruje pracami Komisji, w tym wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

b)    akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia (zastosowanej procedury) oraz dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności
z przepisami ustawy Pzp, a w szczególności projekt zaproszenia do negocjacji,

c)     odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:

-        wzór umowy,

-        propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia,

-        dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania,

-        zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania umowy,

d)    przewodniczy posiedzeniom Komisji,

e)     składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy Pzp,

f)     informuje kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia,

g)    wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji m.in.
w przypadku swojej nieobecności i jednoczesnej nieobecności zastępcy przewodniczącego wyznacza inną osobę kierującą pracami Komisji,wskazuje członka komisji zastępującego sekretarza w czasie jego nieobecności, wnioskuje o odwołanie bądź wyłączenie członka Komisji ,

h)     wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego,

i)      wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku
z toczącym się postępowaniem,

j)      uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą. 


  1. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji:

a)     zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności,

b)    uczestniczy w posiedzeniach Komisji,

c)     składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy Pzp,

d)    uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą.

3. Obowiązki sekretarza Komisji:

a)     uczestniczy w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia oraz ustaleniu wartości zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,

b)    opracowuje projekt zaproszenia do negocjacji wraz z załącznikami, w tym wzorem umowy,

c)     składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust 2 i 3 ustawy Pzp,

d)    uczestniczy w posiedzeniach Komisji,

e)     uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą,

f)     przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej
i odrzucenia ofert w przypadkach przewidzianych ustawą lub o unieważnieniu postępowania,

g)    przygotowuje korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z ustawą,

h)     sporządza i zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania,

i)      przyjmuje i analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje projekt ewentualnych na nie  odpowiedzi,

j)      opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów przygotowywanych przez Komisję,

k)     sporządza pisemny protokół postępowania i kompletuje dokumentację postępowania,

l)      wykonuje czynności obsługowo-biurowe,

m)   analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.


  1. Obowiązki pozostałych członków Komisji:

a)    proponują i przygotowują opis przedmiotu zamówienia, termin realizacji i pomagają w ustaleniu wartości zamówienia,

b)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy Pzp,

c)    uczestniczą w posiedzeniach Komisji,

d)    analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi,

e)    uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą. 

§ 4. Odpowiedzialność członków Komisji:

1)   przewodniczący Komisji odpowiada za sprawne i prawidłowe, zgodne z przepisami ustawy Pzp przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania;

2)   wszyscy członkowie Komisji odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3. 

§ 5. 1.   Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.

2.   Komisja zakończy pracę z dniem zawarcia umowy lub unieważnienia postępowania.

3.   Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznychzapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

4.   Osoba wskazana jako sekretarz Komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu. 

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

z up. PREZYDENTA MIASTA

mgr Andrzej Zdzislaw Garlicki

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 20 kwi 2023 13:22
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 228 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej