Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 108/23

z dnia: 17 kwietnia
w sprawie: udzielenia pełnomocnictwa Kierownikowi Centrum Integracji Społecznej w Łomży ul. Dworna 13.

Na podstawie art. 47 ust. 1 w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572), art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. 2022 r. poz.1526, z 2023 r. poz. 572), uchwały Nr 324/XXXVIII/17 Rady Miejskiej Łomży z dnia 22 marca 2017 r. w sprawie utworzenia samorządowego zakładu budżetowego pod nazwą ,,Centrum Integracji Społecznej w Łomży” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego poz. 1184, z 2020 r. poz. 5380) zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Udzielam od dnia 17 kwietnia 2023 r. Pani Emilii Komorowskiej - Kierownikowi Centrum Integracji Społecznej w Łomży, pełnomocnictwa do dokonywania wszelkich czynności prawnych z zakresu zwykłego zarządu, w szczególności do:

1)      reprezentowania miasta Łomża i występowania w jego imieniu w sprawach dotyczących funkcjonowania i wykonywania przez Centrum Integracji Społecznej, dalej zwanym ,,Centrum”, jego ustawowych zadań przed wszystkimi władzami, urzędami, przedsiębiorstwami, bankami i innymi jednostkami organizacyjnymi oraz osobami fizycznymi;

2)      podejmowania innych czynności nieprzekraczających zwykłego zarządu, a zwłaszcza załatwiania spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum i realizacją jego zadań statutowych:

a)      wyłaniania osób fizycznych i prawnych w celu zawarcia z nimi umów na wykonanie usług i umów o pracę w ramach realizowanych projektów

b)      przeprowadzania naborów kandydatek/ów na uczestników projektów,

c)      składania wniosków o płatność, sprawozdawczość i monitoring realizowanych projektów,

d)     rozliczania płatności,

e)      potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów związanych z realizacją, w tym załączników do umowy o dofinansowanie realizowanych projektów,

f)       dokonywania poprawek i zmian we wnioskach o dofinansowanie realizowanych projektów,

g)      zaciągania zobowiązań finansowych koniecznych do zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy o dofinansowanie projektu, składania oświadczeń woli w sprawach realizacji projektów,

h)      dokonywania innych niezbędnych czynności wynikających z umowy o dofinansowanie realizowanych projektów,

i)        przyjmowania darowizn na rzecz Centrum od osób fizycznych i prawnych,

j)        wyposażenia Centrum w ramach posiadanych środków w budżecie w niezbędny sprzęt i materiały biurowe,

k)      występowania przed bankami w szczególności do zawierania umów rachunków bankowych, dysponowania środkami na rachunkach bankowych, zamykania rachunków bankowych i innych umów powiązanych z tymi umowami nadawania pełnomocnictw do rachunków bankowych, zmiany karty wzorów podpisów w celu zapewnienia realizacji zadań i prawidłowego funkcjonowania Centrum,

l)        zawierania i rozwiązywania innych umów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Centrum w zakresie ustalonego budżetu Centrum;

3)      kierowania bieżącą działalnością Centrum i reprezentowania go na zewnątrz zgodnie ze statutem Centrum;

4)      dokonywania czynności prawnych z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników zatrudnianych i osób wykonujących prace zlecone w Centrum;

5)      prowadzenia gospodarki finansowej Centrum w ramach zwykłego zarządu i innych czynności w zakresie zwykłego zarządu;

6)      zaciągania zobowiązań finansowych uzasadnionych i mieszczących się w granicach określonych wysokością środków objętych planem finansowym Centrum na dany rok budżetowy.

§ 2. Pełnomocnictwo wygasa z dniem rozwiązania stosunku pracy.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

PREZYDENT MIASTA

dr Mariusz Chrzanowski

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 17 kwi 2023 13:13
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 282 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej