Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 3/23

z dnia: 3 stycznia
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. Opracowanie Programu Rozwoju Kanalizacji Deszczowej w mieście Łomża realizowanego w ramach projektu pn. Łomża - opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 - 2020.

Na podstawie art. 53, 54, 55 i 56 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” lub „ustawą”, zarządzam co następuje: 

§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. „Opracowanie Programu Rozwoju Kanalizacji Deszczowej w mieście Łomża”, powołuję Komisję Przetargową w składzie: 


  1. Przemysław Chełstowski           – Przewodniczący Komisji,
  2. Katarzyna Mścichowska           – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
  3. Anna Biała                                – Sekretarz Komisji,
  4. Wioleta Chojnowska                 – Członek Komisji,
  5. Mariusz Wachuta                      – Członek Komisji,
  6. Maria Borawska                       – Członek Komisji,
  7. Elżbieta Stankiewicz                 – Członek Komisji. 

§ 2. Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 181/22 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24.05.2022 r. w sprawie procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży o wartości zamówienia równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 

§ 3. Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej:


  1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej:

a)   koordynuje i kieruje pracami Komisji, w tym wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

b)   odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:

-        wzór umowy,

-        propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia,

-        dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania,

-        zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania umowy;

c)     przewodniczy posiedzeniom Komisji;

d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i ust. 3 ustawy;

e)     informuje Kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

f)     wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji m.in.
w przypadku swojej nieobecności i jednoczesnej nieobecności zastępcy przewodniczącego wyznacza inną osobę kierującą pracami Komisji,wskazuje członka komisji zastępującego sekretarza w czasie jego nieobecności, wnioskuje o odwołanie bądź wyłączenie członka komisji itd.

g)    wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;

h)     wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku
z toczącym się postępowaniem;

i)      uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą,

j)      analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi. 


  1. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:

a)     zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji, w zakresie organizacji i koordynacji prac Komisji, podczas jego nieobecności;

b)    uczestniczy w posiedzeniach Komisji;

c)     akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia (zastosowanej procedury) oraz dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności
z przepisami ustawy Pzp, a w szczególności projekt zaproszenia do negocjacji;

d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 lub ust. 3 ustawy;

e)     uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą,

f)     analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.

3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:

a)     opracowuje projekt zaproszenia do negocjacji wraz z załącznikami, poza wzorem umowy;

b)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust 2 i 3 ustawy;

c)     uczestniczy w posiedzeniach Komisji;

d)    uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą,

e)     przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o akceptację wyników postępowania lub o unieważnieniu postępowania;

f)     przygotowuje korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z ustawą;

g)    sporządza i zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania,

h)     przyjmuje i analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje projekt ewentualnych odpowiedzi na nie;

i)      opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów przygotowywanych przez Komisję;

j)      sporządza pisemny protokół postępowania i kompletuje dokumentację postępowania,

k)     wykonuje czynności obsługowo-biurowe.


  1. Obowiązki Elżbiety Stankiewicz (pracownika BZP) – członka Komisji:

a)     składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust 2 i ust. 3;

b)    uczestniczy w posiedzeniach Komisji;

c)     uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą:

d)    analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.


  1. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:

a)    uczestniczą w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, ustaleniu wartości zamówienia i opracowaniu wzoru umowy;

b)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy;

c)     uczestniczą w posiedzeniach Komisji;

d)    uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą,

e)    analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi. 

§ 4. Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:


  1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne i prawidłowe, zgodne z przepisami ustawy Pzp przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania.
  2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3. 

§ 5. 1.   Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.   Komisja zakończy pracę z dniem zawarcia umowy lub unieważnienia postępowania.

3.   Biuro Zamówień Publicznych zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

4.   Osoba wskazana jako sekretarz komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu. 

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

z up. PREZYDENTA MIASTA

mgr Andrzej Zdzisław Garlicki

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

 

 

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 3 sty 2023 14:14
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 286 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej