Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 263/22

z dnia: 18 sierpnia
w sprawie: przekazania zadań wynikających z ustawy o dodatku węglowym do realizacji Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Łomży

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561) oraz art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692) zarządzam, co następuje:

§ 1. Przekazuję do realizacji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży zadanie gminy wynikające z ustawy o dodatku węglowym - dodatek węglowy.

§ 2. Za wykonanie zarządzenia odpowiedzialny jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łomży.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent miasta
dr Mariusz Chrzanowski

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 19 sie 2022 08:29
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Szenk Marek
  • Zaakceptował(a): Szenk Marek
  • Artykuł był czytany: 403 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej