Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 365/21

z dnia: 31 grudnia
w sprawie: powołania Zespołu ds. realizacji projektu "Łomża - opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 - 2020" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014 - 2020.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3, w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1372, 1834) w zw. z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 1 kwietnia 2019 r., w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem nr 275/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 5 września 2019 r., Zarządzeniem nr 378/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 23 grudnia2019 r., Zarządzeniem nr 22/20 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24 stycznia 2020 r., Zarządzeniem nr 63/20 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 11 marca 2020 r. zarządzam co następuje:

§ 1. Powołuję Zespół ds. realizacji projektu pn. „Łomża – opracowanie dokumentacji                w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020” w następującym składzie:


  1. Rafał Wróblewski – Koordynator Działań I (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  2. Przemysław Chełstowski – Koordynator Działań II (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska);
  3. Wioleta Chojnowska – Obsługa merytoryczna Projektu (Wydział Inwestycji, Rozwoju                      i Funduszy Zewnętrznych);
  4. Marzena Górska – Obsługa księgowa Projektu (Wydział Skarbu i Budżetu);
  5. Katarzyna Mścichowska - Nadzór w zakresie zamówień publicznych (Biuro Zamówień Publicznych);
  6. Krzysztof Stalewski – Obsługa w zakresie zamówień publicznych (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  7. Jarosław Sulkowski – Obsługa w zakresie zamówień publicznych (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  8. Grzegorz Perkowski – Nadzór realizacji zadań (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  9. Marcin Bączek – Nadzór realizacji zadań (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  10. Marek Sobieszuk – Nadzór realizacji zadań (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  11. Marcin Milczarski – Nadzór realizacji zadań (Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych);
  12. Włodzimierz Matyjaszczyk – Obsługa w zakresie opracowania strategii mieszkalnictwa (Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia);
  13. Paweł Piwowarski – Obsługa w zakresie opracowania strategii rozwoju szkolnictwa (Wydział Edukcji);
  14. Karol Łupiński – Obsługa w zakresie opracowania planu rozwoju informatyzacji Miasta Łomża (Wydział Informatyki);
  15. Sławomir Dymko - Obsługa w zakresie opracowania planu rozwoju informatyzacji Miasta Łomża (Wydział Informatyki);
  16. Bogdan Pliszewski - Obsługa w zakresie opracowania planu rozwoju informatyzacji Miasta Łomża (Wydział Informatyki). 

§ 2. Zadaniem zespołu ds. realizacji Projektu, dalej zwanego „Zespołem” jest współpraca w realizacji projektu pn. „Łomża – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz podejmowanie wszelkich działań zgodnie z umową w sprawie dotacji, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zamówień publicznych oraz prawa budowlanego, wiedzą i doświadczeniem technicznym.   

§ 3. Szczegółowy zakres zadań Zespołu określa Załącznik nr 1 do Zarządzenia. 

§ 4. Szczegółowy harmonogram realizacji zadań przez Zespół określa Załącznik nr 2 do Zarządzenia. 

§ 5. Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam Andrzejowi Zdzisławowi Garlickiemu – Zastępcy Prezydenta Miasta.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

PREZYDENT MIASTA

dr Mariusz Chrzanowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenia Nr………

Prezydenta Miasta Łomża

z dnia……………

 

Szczegółowy zakres zadań Zespołu ds. realizacji projektu

Łomża – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT      2014-2020”

 


  1. Zadania szczegółowe Zespołu:
  2. Koordynator Działań I – R. Wróblewski

1.1.  Kierowanie, koordynacja i monitoring działań w zakresie realizacji Projektu.

1.2.  Sprawowanie szczegółowego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji Projektu, jako koordynator główny, zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami oraz zgodnie z umową w sprawie dotacji. W przypadku opóźnień w realizacji projektu informuje niezwłocznie o tym fakcie Obsługę merytoryczną Projektu.

1.3.  Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji części zadań Projektu (zadania z zał. nr 2 do zarządzenia: 1, 3-13, 15-17, 20, 22-26) zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami oraz zgodnie z umową w sprawie dotacji.

1.4.  Sporządzanie wytycznych do projektowania, uzgadnianie dokumentacji projektowych, weryfikacja dokumentacji pod kątem wytycznych do projektowania (zadania z zał. nr 2 do zarządzenia:1, 13,16-17).

1.5.  Sporządzanie wytycznych do opracowania dokumentacji (zadania z zał. nr 2 do zarządzenia: 20).

1.6.  Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań z zał. nr 2 do zarządzenia: 1, 3-13, 16-17, 20, 22-24 zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

1.7.  Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań z zał. nr 2 do zarządzenia: 15, 25-26.

1.8.  Nadzorowanie uzgadniania harmonogramów rzeczowo-finansowych przedstawianych przez wykonawców zadań pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy w sprawie dotacji.

1.9.  Stwierdzanie, czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi przedstawionymi przez wykonawców zadań i podpisanymi umowami z wykonawcami, sprawowanie bieżącej kontroli dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.

1.10.             Występowanie z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu; w przypadku wystąpienia zmian w ramach zadań mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz dokonaniu zmian w umowie w sprawie dotacji (jeżeli zajdzie taka konieczność).


  1. Koordynator Działań II – P. Chełstowski

2.1.  Sporządzanie wytycznych do projektowania, uzgadnianie dokumentacji projektowych, weryfikacja dokumentacji pod kątem wytycznych do projektowania (zadania z zał. nr 2 do zarządzenia: 2-12, 22-24).

2.2.  Sporządzenie wytycznych do opracowania dokumentacji (zadania z zał. nr 2 do zarządzenia:14,18-19, 21).

2.3.  Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji części zadań Projektu (zadania z zał. nr 2 do zarządzenia: 2, 14, 18-19, 21) zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami oraz zgodnie z umową w sprawie dotacji.

2.4.  Przeprowadzanie części postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań z zał. nr 2 do zarządzenia: 2, 14, 18-19, 21 zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

2.5.  Nadzorowanie uzgadniania harmonogramów rzeczowo-finansowych przedstawianych przez wykonawców zadań pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dotację.

2.6.  Stwierdzanie czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi przedstawionymi przez wykonawców zadań i podpisanymi umowami z wykonawcami, sprawowanie bieżącej kontroli dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.

2.7.  Występowanie z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu; w przypadku konieczności zrealizowania zadań zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz dokonaniu zmian w umowie w sprawie dotacji (jeżeli zajdzie taka konieczność).


  1. Obsługa merytoryczna Projektu – W. Chojnowska

3.1.  Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji Projektu zgodnie z umową w sprawie dotacji i Wytycznymi MFiPR.

3.2.  Obsługa merytoryczna Projektu i rozliczanie.

3.3.  Aktualizacja Harmonogramu rzeczowo-finansowego Projektu.

3.4.  Opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z kwalifikowalnością wydatków.

3.5.  Oznakowanie ww. dokumentacji zgodnie z Wytycznymi MFiPR.

3.6.  Sporządzanie sprawozdań.

3.7.  Monitorowanie przebiegu realizacji projektu zgodnie z ww. Harmonogramem.

3.8.  Monitorowanie właściwego poziomu wskaźników projektu.

3.9.     Protokołowanie spotkań Zespołu.

3.10.  Promocja projektu, archiwizowanie dokumentacji dotyczącej promowania przedsięwzięcia.

3.11.  Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu.

3.12.  Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgonie z umową w sprawie dotacji.

3.13.  Przygotowywanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta, koniecznych do realizacji projektu związanych z zakresem wykonywanych zadań WIR.

3.14.  Sporządzanie Projektów Uchwał Rady Miasta na potrzeby realizacji projektu.

3.15.  Prowadzenie bieżącej korespondencji z MFiPR w zakresie dokumentowania przebiegu realizacji projektu.

3.16.  Występowanie na wniosek Koordynatora Projektu z uzasadnieniem do MFiPR                          o wyrażenie zgody na wszelkie zmiany w trakcie realizacji Projektu.

3.17.  Prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości w ramach projektu w całym okresie trwałości.


  1. Obsługa księgowa Projektu – M. Górska:

4.1. Opracowanie procedur.

4.2. Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dla Projektu w Jednostce.

4.3. Kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych.

4.4. Przechowywanie oryginałów dokumentów księgowych.

4.5. Monitorowanie terminowości ponoszonych w projekcie wydatków zgodnie z umową w sprawie dotacji.

4.6. Rozliczanie finansowe, księgowanie zgodnie z planem kont dla Projektu.

4.7. Prowadzenie sprawozdawczości finansowej Rb 28S – w zakresie Projektu.


  1. Nadzór w zakresie zamówień publicznych – K. Mścichowska:

5.1. Nadzór prac zespołu w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.2. Nadzór nad poprawnością przeprowadzenia postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z obowiązującymi wytycznymi, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

5.3. Udział w pracach komisji przetargowej.


  1. Obsługa w zakresie zamówień publicznych – K. Stalewski, J. Sulkowski:

6.1. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz            z obowiązującymi wytycznymi, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych                        w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

6.2. Przeprowadzenie czynności związanych z podpisaniem umów z Wykonawcami.


  1. Nadzór realizacji zadań – G. Perkowski, M. Bączek, M. Sobieszuk, M. Milczarski:

7.1. Sprawdzanie dokumentacji technicznych pod kątem poprawności ich wykonania oraz pod kątem uwzględnienia wytycznych do projektowania.

7.2. Sprawdzanie jakości wykonanych zadań oraz ich odbiór.


  1. Obsługa w zakresie opracowania strategii mieszkalnictwa – W. Matyjaszczyk:

8.1. Sporządzenie wytycznych do opracowania dokumentacji dla zadania nr 26 z zał. nr 2 do zarządzenia.

8.2. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji zadania nr 26 z zał. nr 2 do zarządzenia zgodnie z zawartą umową z wykonawcą oraz zgodnie z umową w sprawie dotacji.

8.3. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr 26 z zał. nr 2 do zarządzenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

8.4. Nadzorowanie uzgadniania harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawianego przez wykonawcę zadania pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dotację.

8.5. Stwierdzanie czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym przedstawionym przez wykonawcę zadania i podpisaną umową z wykonawcą, sprawowanie bieżącej kontroli dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.

8.6. Występowanie z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu; w przypadku konieczności zrealizowania zadań zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz dokonaniu zmian w umowie w sprawie dotacji (jeżeli zajdzie taka konieczność).


  1. Obsługa w zakresie opracowania strategii szkolnictwa – P. Piwowarski:

9.1. Sporządzenie wytycznych do opracowania dokumentacji dla zadania nr 15 z zał. nr 2 do zarządzenia.

9.2. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji zadania nr 15 z zał. nr 2 do zarządzenia zgodnie z zawartą umową z wykonawcą oraz zgodnie z umową w sprawie dotacji.

9.3. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr 15 z zał. nr 2 do zarządzenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

9.4. Nadzorowanie uzgadniania harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawianego przez wykonawcę zadania pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dotację.

9.5. Stwierdzanie czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym przedstawionym przez wykonawcę zadania i podpisaną umową z wykonawcą, sprawowanie bieżącej kontroli dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.

9.6. Występowanie z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu; w przypadku konieczności zrealizowania zadań zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz dokonaniu zmian w umowie w sprawie dotacji (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 


  1. Obsługa w zakresie opracowania planu rozwoju informatyzacji Miasta Łomża – K. Łupiński, S. Dymko, B. Pliszewski:

10.1. Sporządzenie wytycznych do opracowania dokumentacji dla zadania nr 25 z zał. nr 2 do zarządzenia.

10.2. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli nad terminowym przebiegiem realizacji zadania nr 25 z zał. nr 2 do zarządzenia zgodnie z zawartą umową z wykonawcą oraz zgodnie z umową w sprawie dotacji.

10.3. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania nr 25 z zał. nr 2 do zarządzenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, Wytycznymi Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Zarządzeniem nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża ze zmianą, dokonaną Zarządzeniem Nr 268/20 z dnia 5 października 2020 r.

10.4. Nadzorowanie uzgadniania harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawianego przez wykonawcę zadania pod kątem przypisania zawartych tam wydatków do kategorii wydatków wynikających z postanowień umowy o dotację.

10.5. Stwierdzanie czy wydatki zostały wykonane zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym przedstawionym przez wykonawcę zadania i podpisaną umową z wykonawcą, sprawowanie bieżącej kontroli dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.

10.6. Występowanie z uzasadnieniem do Obsługi merytorycznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu; w przypadku konieczności zrealizowania zadań zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz dokonaniu zmian w umowie w sprawie dotacji (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

 


  1. Pozostałe obowiązki członków Zespołu:
  2. Każdy członek Zespołu przed przystąpieniem do realizacji Projektu zobowiązany jest zapoznać się z ramami prawnymi realizacji projektu i wykonywać swoje obowiązki zgodnie z postanowieniami dokumentów wymienionych w §1 ust. 3 umowy w sprawie dotacji.
  3. Każdy członek Zespołu zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach Zespołu,                      o których został poinformowany. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w spotkaniu konieczne jest poinformowanie organizującego spotkanie o tym fakcie i wyznaczenie osoby pełniącej zastępstwo w danym okresie.
  4. Członkowie Zespołu mają obowiązek współpracowania z osobami spoza Zespołu, jeżeli zakres ich obowiązków tego wymaga.
  5. Naczelnicy Wydziałów/Kierownicy Biur zobowiązani są umożliwić osobom powołanym do prac w Zespole realizację zadań wynikających z niniejszego Zarządzenia w czasie godzin pracy.
  6. Każdy członek Zespołu może wnioskować o zorganizowanie spotkania dot. realizacji Projektu. Organizujący spotkanie odpowiada za udokumentowanie ustaleń dokonanych                w trakcie spotkania i przekazuje stosowny protokół w terminie 5 dni od dnia spotkania osobom obecnym na spotkaniu oraz Koordynatorowi Działań I.
  7. Każdy członek Zespołu ma obowiązek śledzić realizację poszczególnych etapów Projektu, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości w jego realizacji należy poinformować o tym właściwego Koordynatora Działań i zaproponować działania korygujące.
  8. Każdy członek Zespołu odpowiada indywidualnie za zwłokę w realizacji Projektu będącą wynikiem nieterminowego wykonania nałożonych na niego obowiązków.
  9. Wszyscy członkowie Zespołu są zobowiązani do przekazywania na potrzeby MFiPR                          (w formie pisemnej) niezbędnych informacji z przeprowadzonych działań, które niniejszym zarządzeniem zostały im przypisane.
  10. Każdy członek Zespołu ma obowiązek przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją Projektu.
  11. Każdy członek Zespołu, w zakresie czynności mu powierzonych, ma obowiązek przestrzegania zapisów umowy w sprawie dotacji.
  12. Każdy członek Zespołu zobowiązuje się poddać kontroli i audytowi w zakresie prawidłowości realizacji Projektu dokonywanej przez MFiPR, biegłego rewidenta oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia w zakresie czynności mu powierzonych.

 

           III. Osoby wiodące wyznaczone do kontaktów w ramach niniejszego projektu:

1. WIR -  R. Wróblewski;

2. WIR - W. Chojnowska;

3. WGK - P. Chełstowski

4. BZP – K. Mścichowska

5. WSZ – W. Matyjaszczyk

6. WED – P. Piwowarski

7. WIT – K. Łupiński

 

 

W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym załączniku stosuje się odpowiednio zapisy Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży oraz właściwe przepisy polskiego prawa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

do zarządzenia Nr…….

Prezydenta Miasta Łomża

z dnia………….

 

Harmonogram realizacji zadań przez zespół ds. realizacji projektu pn.

ŁOMŻA – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020”

 





L.p.


Rodzaj opracowywanej dokumentacji


Zakres czasowy (miesiąc i rok)

 


Nazwa realizatora

 

Audyty energetyczne budynków miejskich

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WIR

 

Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w mieście Łomża - audyt energetyczny oświetlenia

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK

 

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Kierzkowej

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK – wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Akademickiej w Łomży (odc. od ul. Pileckiego do ul. Poznańskiej)

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na budowę ul. Wąskiej w Łomży (odc. od ul. Kazimierza Wielkiego do granicy miasta)

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Kardynała S. Wyszyńskiego w Łomży

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Poznańskiej (odc. I Wojska Polskiego-Piłsudskiego, odc. II Piłsudskiego - Cieślewskiego, odc. III Cieślewskiego - Poligonowa)

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na budowę przedłużenia ul. Kazańskiej w Łomży

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Ogrodowej w Łomży

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Strzelców Kurpiowskich w Łomży

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Kołłątaja w Łomży

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na przebudowę Placu Niepodległości w Łomży

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK -

wytyczne do projektowania,

WIR – postępowanie PZP

 

Dokumentacja techniczna na instalację fotowoltaiczną oświetlenia obiektów sportowych (Stadion Miejski, Boisko Orlik przy I LO)

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WIR

 

Mapa potencjału słonecznego dachów w mieście Łomża (opracowanie techniczno- informatyczne mapy)


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK

 

Opracowanie strategii rozwoju szkolnictwa

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WED

 

Opracowanie dokumentacji na modernizację amfiteatru (muszla koncertowa)

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WIR

 

Audyty budynków miejskich (opracowanie audytów pod kątem dostępności plus)

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WIR

 

Opracowanie planu adaptacji miasta do zmian klimatu

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK

 

Audyt zieleni w mieście Łomża

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WGK

 

Opracowanie katalogu norm (wytyczne dot. projektowania i realizacji inwestycji)

 


I 2022-XI 2022


UM Łomża WIR

 

Program rozwoju kanalizacji deszczowej w mieście Łomża

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WGK

 

Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku głównego Ciepłowni Miejskiej w Łomży

 


I 2022-II 2023


MPEC Sp. z o.o.,

UM Łomża WGK –

wytyczne do projektowania;

UM Łomża WIR - postępowanie PZP

 

Dokumentacja projektowa na instalację fotowoltaiczną na budynku PSZOK


I 2022-XI 2022


ZGO Sp. z o.o.,

UM Łomża WGK –

wytyczne do projektowania;

UM Łomża WIR -postępowanie PZP

 

Opracowanie dokumentacji projektowej na halę garażową w MPK, jako konstrukcję pod instalację fotowoltaiczną

 


I 2022-XI 2022


MPK w Łomży Sp. z o.o.,

UM Łomża WGK –

wytyczne do projektowania;

UM Łomża WIR - postępowanie PZP

 

Opracowanie Planu Rozwoju Informatyzacji Miasta Łomża do roku 2027

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WIT

 

Strategia Mieszkalnictwa Miasta Łomża

 


I 2022-II 2023


UM Łomża WSZ

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 5 sty 2022 11:44
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 499 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej