Zarządzenie Nr 296/21
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3, w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1372) w zw. z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 1 kwietnia 2019 r. w sprawie nadanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży, zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuję Zespół ds. realizacji projektu,zwany dalej Zespołem, pn. „Przyjazne przedszkole dla dzieci z niepełnosprawnością” nr WND-RPPD.03.01.01-20-0497/20. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020r. w następującym składzie:
Imię i nazwisko |
Stanowisko w Projekcie |
|
Paweł Piwowarski |
Koordynator - nadzór organizacyjny nad projektem |
|
Dariusz Budrowski |
Kierownik projektu |
|
Adam Choiński |
Specjalista do spraw monitoringu i sprawozdawczości SL2014 |
|
Joanna Fiedorowicz |
Specjalista do spraw rozliczeń |
|
Anna Mierzejewska |
Obsługa merytoryczna projektu |
|
Katarzyna Modzelewska |
Obsługa merytoryczna projektu |
|
Lech Dobrowolski |
Nadzór inwestorski |
|
Marcin Milczarski |
Obsługa w zakresie nadzoru i obsługi inwestycji |
|
Katarzyna Mścichowska |
Nadzór nad obsługą zamówień publicznych |
|
Lucyna Antecka |
Koordynator partnera – dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych |
|
Elżbieta Kłoda |
Obsługa finansowa partnera – księgowa Zespołu Szkół Specjalnych |
|
Barbara Chojnowska |
Obsługa kadrowa partnera – kadrowa Zespołu Szkół Specjalnych |
§ 2.
- Zadaniem zespołu jest współpraca przy realizacji projektu „Przyjazne przedszkole dla dzieci z niepełnosprawnością” nr WND-RPPD.03.01.01-20-0497/20 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
- Do obowiązków członków Zespołu należy czynny udział w realizacji projektu, a w szczególności uczestnictwo w konsultacjach i pracach Zespołu, gromadzenie i analiza informacji oraz dokumentacji związanych z zakresem swojego działania, a także przekazywanie ich Kierownikowi we właściwym terminie.
§ 3. Zespół utworzony jest na czas realizacji projektu. Po zakończeniu i rozliczeniu Projektu Zespół ulega rozwiązaniu.
§ 4. Obsługę organizacyjno – techniczną Zespołu zapewnia Wydział Edukacji.
§ 5. Szczegółowy zakres zadań określa załącznik do zarządzenia.
§ 6.
- Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Panu Andrzejowi Stypułkowskiemu – Zastępcy Prezydenta Miasta, w tym wystąpienie z wnioskami do pracodawcy o przyznanie poszczególnym pracownikom tut. Urzędu, wchodzącym w skład zespołu, o którym mowa w § 1 dodatków specjalnych z tytułu okresowego zwiększenia obowiązków służbowych oraz nagród uznaniowych a także wystąpienie z wnioskiem do pracodawcy o zatrudnienie osób spoza Urzędu Miejskiego w Łomży, wchodzących w skład zespołu, o którym mowa w § 1 na stanowiskach pomocniczych jeżeli zajdzie taka potrzeba.
- Upoważniam Andrzeja Stypułkowskiego – Zastępcę Prezydenta Miasta do zawarcia w moim imieniu umów cywilnoprawnych z wykonawcami oraz z osobami spoza Urzędu Miejskiego
w Łomży w celu realizacji zadań związanych z niniejszym projektem.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
dr Mariusz Chrzanowski
Załącznik do Zarządzenia Nr 296/21
PREZYDENTA MIASTA ŁOMŻA
z dnia 19.10.2021r.
Do zadań poszczególnych członków Zespołu należy:
- Dariusz Budrowski – Kierownik Projektu,
1.1.Nadzór organizacyjny nad Projektem.
1.2.Kierowanie Zespołem powołanym do realizacji Projektu.
1.3.Organizacja Spotkań Zespołu
1.4.Przekazywanie informacji na temat tempa realizacji projektu do Władz Miasta, Komisji Rady Miejskiej, na ich wniosek.
- Paweł Piwowarski - koordynator Projektu,
2.1. Koordynowanie prac Realizatorów Projektu
2.2.Komunikacja pomiędzy członkami Zespołu
2.3.Koordynacja odbiorów poszczególnych etapów
2.4.Oznakowanie ww. dokumentacji zgodnie z Wytycznymi WWPE
2.5.Pomoc przy opracowywaniu wniosków o płatność z realizacji Projektu
2.6.Przygotowanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta Łomża, koniecznych do realizacji Projektu
- Joanna Fiedorowicz – Wydział Skarbu i Budżetu – obsługa finansowa Projektu
3.1.Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej ( w systemie komputerowym ) dla Projektu
3.2.Kontrola pod względem formalno - rachunkowym dokumentów księgowych.
3.3.Monitorowanie terminowości ponoszonych w Projekcie wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie.
3.4.Rozliczenie finansowe, księgowanie zgodnie z planem kont dla Projektu.
3.5.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej RB 28S, Rb 27S.
- Adam Choiński –Specjalista do spraw monitoringu i sprawozdawczości SL2014.
4.1.Monitorowaniu terminowości ponoszonych w Projekcie wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie.
4.2.Rozliczanie Projektu w systemie SL2014
- Anna Mierzejewska, Katarzyna Modzelewska – Wydział Edukacji – Obsługa merytoryczna projektu
5.1.Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu
5.2.Monitorowanie przebiegu realizacji Projektu zgodnie z Harmonogramem
5.3.Opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z kwalifikowalnością wydatków.
5.4.Realizowanie zadań leżących po stronie Lidera zgodnie z wnioskiem o gofinansowanie.
- Lech Dobrowolski, Marcin Milczarski – Wydział Inwestycji, Rozwoju i Inicjatyw Społecznych – Obsługa w zakresie zamówień publicznych, nadzór inwestorski, Kontrola terminowości i jakości wykonania robót
6.1.Dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę,
6.2.Wykonanie wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego przygotowania, przeprowadzenia, zakończenia i rozliczenia inwestycji
- Katarzyna Mścichowska – Obsługa zamówień publicznych
7.1 Sprawdzanie i weryfikacja prowadzonych procedur w zakresie Prawa zamówień publicznych i procedur związanych z rozeznaniem rynku.
8. Lucyna Antecka - Koordynator partnera – dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych
8.1. Rekrutacja uczestników i personelu projektu
8.2. Koordynowanie prac Realizatorów projektu
8.3 Komunikacja pomiędzy członkami Zespołu
8.3 Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych
8.4 Koordynacja odbiorów poszczególnych etapów
8.5 Pomoc przy opracowywaniu wniosków o płatność z realizacji projektu
9. Elżbieta Kłoda - Obsługa finansowa partnera – księgowa Zespołu Szkół Specjalnych
9.1. Naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w projekcie
9.2 Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej ( w systemie komputerowym) dla Projektu
9.3 Kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych
9.4 Monitorowanie terminowości ponoszonych w Projekcie wydatków zgodnie z umową
o dofinansowanie
9.5 Rozliczenie finansowe, księgowanie zgodnie z planem kont dla projektu
9.6 Prowadzenie sprawozdawczości finansowej
10. Barbara Chojnowska - Obsługa administracyjno-kadrowa partnera – kadrowa Zespołu Szkół
Specjalnych
10.1. pomoc podczas rekrutacji
10.2. przygotowywanie projektów umów i innych dokumentów projektowych
10.3 prowadzenie akt osobowych oraz czasu pracy pracowników zatrudnionych w projekcie
10.4 prowadzenie dokumentacji dotyczącej dyscypliny pracy: badań, szkoleń, urlopów
10.5 bieżąca obsługa administracyjna partnera projektu
10.6 komunikacja pomiędzy wszystkimi członkami Zespołu