Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 245/21

z dnia: 16 sierpnia
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wymiana sufitów podwieszanych wraz z wymianą opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Nowej 2 w Łomży.

Na podstawie art. 53, 54, 55 i 56 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „Ustawą”, zarządzam co następuje:


 


§ 1


Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn.: „Wymiana sufitów podwieszanych wraz z wymianą opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Nowej 2 w Łomży”powołuję komisję przetargową, zwaną dalej „Komisją”, w składzie:


 


1)    Katarzyna Mścichowska – Przewodniczący Komisji;


2)    Paulina Gałązka – Zastępca Przewodniczącego Komisji;


3)    Małgorzata Chludzińska – Sekretarz Komisji;


4)    Anna Biała – Członek Komisji;


5)    Rafał Wróblewski – Członek Komisji;


6)    Monika Szczytkowska – Członek Komisji.


 


§ 2


Komisja będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015 r. (ze zm. wynikającymi z Zarządzenia Nr 268/20 z dnia: 05.10.2020 r.) w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami Ustawy.


 


§ 3


Zakres obowiązków członków Komisji:



  1. Obowiązki przewodniczącego Komisji:



a)     koordynuje i kieruje pracami Komisji, w tym:


-        wyznacza terminy posiedzeń Komisji,


-        nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,


b)    akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia (zastosowanej procedury) oraz dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami Ustawy, a w szczególności:


-projekt ogłoszenia o zamówieniu, projekt specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”,


c)     przewodniczy posiedzeniom Komisji,


d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i ust. 3 Ustawy,


e)     informuje Kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia,


f)     wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji  m.in. w przypadku swojej nieobecności i jednoczesnej nieobecności zastępcy przewodniczącego wyznacza inną osobę kierującą pracami Komisji,wskazuje członka komisji zastępującego sekretarza w czasie jego nieobecności, wnioskuje o odwołanie bądź wyłączenie członka komisji itd.,


g)    wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego,


h)     wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku
z toczącym się postępowaniem,


i)      dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych, w tym warunków określonych w art. 57 Ustawy, zgodności ofert z Ustawą, dokonuje analizy i oceny ofert w zakresie odpowiadania ich treści, treści specyfikacji warunków zamówienia,


j)      dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert    i ich znaczenie, określone w SWZ,


k)     analizuje wnoszone odwołania,


l)      aprobuje pod względem merytorycznym propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.


 



  1. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji:



a)    zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności,


b)    uczestniczy w posiedzeniach Komisji,


c)    odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:


-        wzór umowy,


-        propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,


-        projekt ogłoszenia o zamówieniu,


-        projekt SWZ,


-        dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczącego treści SWZ, modyfikacje SWZ,


-        zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania umowy,


d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa    w art. 56 ust. 2 lub ust. 3 Ustawy,


e)    przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert,


f)     dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 57 Ustawy, dokonuje analizy i oceny ofert w zakresie odpowiadania ich treści, treści specyfikacji warunków zamówienia oraz przeprowadza sprawdzenie ofert,                 w szczególności kalkulacji cenowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,


g)    dokonuje oceny ofert, niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert  i ich znaczenie, określone w SWZ,


h)    przyjmuje i analizuje wnoszone odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi, pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.


3. Obowiązki sekretarza Komisji:


a)    uczestniczy w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia oraz ustaleniu wartości zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,


b)    przygotowuje informacje niezbędne do sporządzenia ogłoszenia o zamówieniu,


c)    opracowuje projekt specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami, w tym wzorem umowy,


d)    przygotowuje projekt wyjaśnień treści specyfikacji warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania i ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu,


e)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust 2 i 3 Ustawy,


f)     uczestniczy w posiedzeniach Komisji,


g)    dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych, w tym warunków określonych w art. 57 Ustawy, zgodności ofert z Ustawą, dokonuje analizy i oceny ofert w zakresie odpowiadania ich treści, treści specyfikacji warunków zamówienia oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kalkulacji cenowych, terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty oraz inne czynności związane z analizą i oceną ofert,


h)    dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SWZ,


i)      przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej i odrzucenia ofert w przypadkach przewidzianych ustawą lub o unieważnieniu postępowania,


j)      przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o unieważnieniu postępowania, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania  i odrzuconych ofertach i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z SWZ i Ustawą,


k)    dokonuje upublicznienia m.in. na stronie prowadzonego postępowania, zgodnie z wymogami Ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, zmiany treści SWZ, zmiany ogłoszenia              o zamówieniu, kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, informacji z otwarcia ofert itd.,


l)      przygotowuje dane niezbędne do przekazania Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych informacji o złożonych ofertach, o której mowa w art. 81 Ustawy,


m)  przygotowuje informacje niezbędne do sporządzenia i zamieszczenia ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,


n)    przyjmuje i analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje projekt ewentualnych na nie odpowiedzi,


o)    opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów przygotowywanych przez Komisję,


p)    sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia i kompletuje dokumentację postępowania,


q)    wykonuje czynności obsługowo-biurowe.



  1. Obowiązki członka Komisji, o którym mowa w §1 pkt 4:



a)    przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu i zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych,


b)    przekazuje Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych informację o złożonych ofertach, o której mowa w art. 81 Ustawy,


c)    sporządza i zamieszcza ogłoszenie o udzieleniu zamówienia,


d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust 2 i ust. 3 Ustawy,


e)    uczestniczy w posiedzeniach Komisji,


f)     dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji  i płatności, dokonuje analizy i oceny ofert odnośnie odpowiadania ich treści, treści specyfikacji warunków zamówienia i Ustawy,


g)    dokonuje oceny ofert, niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert  i ich znaczenie, określone w SWZ,


h)    analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.



  1. Obowiązki członków Komisji, o których mowa §1 pkt 5 i 6:



a)    proponują zakres przedmiotu zamówienia i pomagają w ustaleniu wartości zamówienia,


b)    podają informacje do SWZ dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców,


c)    przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia  i sposobu obliczenia ceny ofert,


d)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 Ustawy,


e)     uczestniczą w posiedzeniach Komisji,


f)     dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,


g)    dokonują oceny ofert, niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert  i ich znaczenie, określone w SWZ,


h)    analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.


 


§ 4



  1. Przewodniczący Komisji odpowiada za sprawne i prawidłowe, zgodne z przepisami Ustawy przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania.


  2. Wszyscy członkowie Komisji odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3. 



§ 5


1.   Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.


2.   Z wyjątkiem ust. 4, Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.


3.   Wydział Gospodarowania Nieruchomościamizapewni niezbędną obsługę prac Komisji.


4.   Osoba wskazana jako sekretarz Komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu.


 


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

z up. PREZYDENTA MIASTA

mgr Andrzej Zdzisław Garlicki

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

 

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 18 sie 2021 08:44
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 536 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej