Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 238/21

z dnia: 11 sierpnia
w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 168/21 z dnia 19.05.2021 r. w sprawie powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa elektrycznych autobusów miejskich oraz stacji ładowania autobusów elektrycznych wraz z magazynem energii połączonym z punktami ładowania.

Na podstawie art. 53, 54, 55 i 56 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” lub „ustawą”, zarządzam co następuje:

 

§ 1


  1. W Zarządzeniu nr 168/2021 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 19.05.2021 r. § 1 otrzymuje brzmienie:

„Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn. „Dostawa elektrycznych autobusów miejskich oraz stacji ładowania autobusów elektrycznych wraz z magazynem energii połączonym z punktami ładowania”, powołuję Komisję Przetargową w składzie:


  1. Katarzyna Mścichowska       – Przewodniczący Komisji,
  2. Dariusz Boryszewski             – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
  3. Anna Biała                                         – Sekretarz Komisji,
  4. Elżbieta Stankiewicz              – Członek Komisji,
  5. Bogusław Kondratowicz        – Członek Komisji,
  6. Andrzej Kobyliński                 – Członek Komisji,
  7. Janusz Nowakowski              – Członek Komisji,
  8. Edyta Duchnowska               – Członek Komisji,
  9. Lech Dobrowolski                  – Członek Komisji,
  10. Marcin Bączek                                  – Członek Komisji.”

  1. W Zarządzeniu nr 168/2021 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 19.05.2021 r. § 3 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Obowiązki członków komisji tj. Bogusława Kondratowicza, Janusza Nowakowskiego, Andrzeja Kobylińskiego i Edyty Duchnowskiej:

a)    uczestniczą w opracowaniu analizy potrzeb i wymagań w oparciu o art. 83 ustawy Pzp,

b)    proponują opis przedmiotu zamówienia, termin realizacji, ustalenie wartości zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu i wzór umowy,

c)    podają informacje do SWZ dotyczące dokumentów przedmiotowych i podmiotowych, sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców;

d)    przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia
i sposobu obliczenia ceny ofert;

e)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy;

f)     uczestniczą w posiedzeniach Komisji;

g)    dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu (w tym dokumentów podmiotowych i przedmiotowych) oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności; poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

h)    dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SWZ;

i)      analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.”

 

§ 2

Pozostałe zapisy Zarządzenia Nr 168/2021 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 19.05.2021 r. pozostają bez zmian.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

z up. PREZYDENTA MIASTA

mgr Andrzej Zdzisław Garlicki

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 11 sie 2021 13:21
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 579 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej