Zarządzenie Nr 238/21
Na podstawie art. 53, 54, 55 i 56 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” lub „ustawą”, zarządzam co następuje:
§ 1
- W Zarządzeniu nr 168/2021 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 19.05.2021 r. § 1 otrzymuje brzmienie:
„Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn. „Dostawa elektrycznych autobusów miejskich oraz stacji ładowania autobusów elektrycznych wraz z magazynem energii połączonym z punktami ładowania”, powołuję Komisję Przetargową w składzie:
- Katarzyna Mścichowska – Przewodniczący Komisji,
- Dariusz Boryszewski – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
- Anna Biała – Sekretarz Komisji,
- Elżbieta Stankiewicz – Członek Komisji,
- Bogusław Kondratowicz – Członek Komisji,
- Andrzej Kobyliński – Członek Komisji,
- Janusz Nowakowski – Członek Komisji,
- Edyta Duchnowska – Członek Komisji,
- Lech Dobrowolski – Członek Komisji,
- Marcin Bączek – Członek Komisji.”
- W Zarządzeniu nr 168/2021 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 19.05.2021 r. § 3 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Obowiązki członków komisji tj. Bogusława Kondratowicza, Janusza Nowakowskiego, Andrzeja Kobylińskiego i Edyty Duchnowskiej:
a) uczestniczą w opracowaniu analizy potrzeb i wymagań w oparciu o art. 83 ustawy Pzp,
b) proponują opis przedmiotu zamówienia, termin realizacji, ustalenie wartości zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu i wzór umowy,
c) podają informacje do SWZ dotyczące dokumentów przedmiotowych i podmiotowych, sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców;
d) przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia
i sposobu obliczenia ceny ofert;
e) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy;
f) uczestniczą w posiedzeniach Komisji;
g) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu (w tym dokumentów podmiotowych i przedmiotowych) oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności; poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
h) dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SWZ;
i) analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi.”
§ 2
Pozostałe zapisy Zarządzenia Nr 168/2021 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 19.05.2021 r. pozostają bez zmian.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. PREZYDENTA MIASTA
mgr Andrzej Zdzisław Garlicki
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA