Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 171/21

z dnia: 25 maja
w sprawie: zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu "Rozwój cyfrowych usług województwa podlaskiego".

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 2 w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020.713 t.j. z późn. zm.), w związku z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 01 kwietnia 2019 r., zarządzam co następuje:

§ 1
W Zarządzeniu 130/21 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 16 kwietnia 2021r. w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu „Rozwój cyfrowych usług województwa podlaskiego” wprowadza się następujące zmiany:

1) § 1 przyjmuje brzmienie:
Powołuję Zespół ds. realizacji projektu „Rozwój cyfrowych usług województwa podlaskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.1 Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną, Typ projektu: Rozwój usług elektronicznych w administracji, zwanego dalej Projektem, w następującym składzie:
• Bogdan Pliszewski – Koordynator Projektu (Główny Specjalista, Wydział Informatyki),
• Edyta Duchnowska – Obsługa merytoryczna Projektu (Zastępca Naczelnika, Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych),
• Sławomir Dymko – Obsługa techniczna Projektu (Inspektor, Wydział Informatyki),
• Joanna Fiedorowicz - Obsługa księgowa Projektu (Inspektor, Wydział Skarbu i Budżetu),
• Katarzyna Mścichowska – Nadzór w zakresie zamówień publicznych (Kierownik Biura Zamówień Publicznych),
• Arkadiusz Jabłoński – Obsługa prawna Projektu (Radca Prawny, Biuro Prawne).

2) W załączniku do zarządzenia w punkcie I. Zadania szczegółowe Zespołu wprowadza się następujące zmiany:

Pkt 1 przyjmuje brzmienie:
1.1. Kierowanie, koordynacja i monitoring działań w zakresie realizacji Projektu zgodnie z zawartymi umowami i porozumieniami w Projekcie oraz wypracowanymi procedurami.
1.2. Nadzoruje uzgadnianie harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez wykonawcę.
1.3. Stwierdza czy wydatek został wykonany zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
1.4. Sprawuje bieżącą kontrolę dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.
1.5. Występuje z uzasadnieniem do Obsługi technicznej Projektu w zakresie dotyczącym wszelkich zmian w realizacji Projektu – np. roboty dodatkowe, roboty zamienne, zmiany harmonogramu realizacji robót; w przypadku konieczności zrealizowania robót zamiennych mogą być one wykonane po uzyskaniu pozytywnej opinii IZ RPOWP oraz dokonanych zmianach w umowie o dofinansowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność).
1.6. Współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego – Liderem (szczególnie Departamentem Społeczeństwa Informacyjnego) oraz wyłonionym Inżynierem Kontraktu we wszelkich sprawach dotyczących Projektu w okresie realizacji Projektu, aż do jego zakończenia.
1.7. Udzielanie Informacji i wyjaśnień dotyczących Projektu wszelkim instytucjom i osobom umocowanym w zakresie pozyskania informacji dotyczących Projektu, szczególnie w zakresie kontroli Projektu.
Pkt 2 przyjmuje brzmienie:
2.1. Monitorowanie wykonania Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem.
2.2. Monitorowanie właściwego poziomu wskaźników: produktu, rezultatu wskazanych we wniosku o dofinansowanie.
2.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu.
2.4. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgonie z umową o dofinansowanie
2.5. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta, koniecznych do realizacji Projektu związanych z zakresem wykonywanych zadań.
2.6. Prowadzenie bieżącej korespondencji z IZ w zakresie dokumentowania przebiegu realizacji Projektu.
2.7. Występowanie na wniosek Koordynatora Projektu z uzasadnieniem do IZ o wyrażenie zgody na wszelkie zmiany w trakcie realizacji.
2.8. Prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości w ramach realizacji Projektu.
2.9. Promocja projektu

Pkt 3 przyjmuje brzmienie:

3.1. Monitorowanie, kontrola i nadzór techniczny nad przebiegiem realizacji Projektu.
3.2. Obsługa techniczna Projektu w zakresie sprzętu i oprogramowania.
3.3. Współpraca z Liderem i Inżynierem Kontraktu w zakresie przygotowania i prowadzenia Projektu, przygotowania stosownych dokumentów do opisu przedmiotu zamówienia, odbioru wykonanych dostaw i usług, należytego wykonania prac przez Wykonawców realizujących zadania w Projekcie.
3.4. Aktualizacja Harmonogramu rzeczowo-finansowego Projektu.
3.5. Opisywanie merytoryczne dokumentów księgowych w zakresie dostaw i usług dotyczących wdrożenia elementów teleinformatycznych i zabezpieczających warunki środowiskowe i energetyczne do serwerowni w Projekcie.
3.6. Oznakowanie ww. dokumentacji zgodnie z Wytycznymi IZ.
3.7. Współpraca z Koordynatorem Projektu w zakresie przygotowania i prowadzenia dokumentów, informacji i wyjaśnień dotyczących Projektu w całym okresie trwania Projektu.
3.8. Obsługa zamówień publicznych

Pkt 4 przyjmuje brzmienie:

4.1. Opracowanie procedur dotyczących realizacji Projektu po stronie Miasta Łomża
4.2. Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dla Projektu w jednostce.
4.3. Kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych.
4.4. Przechowywanie oryginałów dokumentów księgowych.
4.5. Monitorowanie terminowości ponoszonych w projekcie wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie.
4.6. Rozliczanie finansowe, księgowanie zgodnie z planem kont dla Projektu.
4.7. Prowadzenie sprawozdawczości finansowej Rb 28S – w zakresie Projektu.

Pkt 5 przyjmuje brzmienie:

5. Nadzór w zakresie zamówień publicznych

Pkt 6 przyjmuje brzmienie:

6.1. Udzielanie porad i konsultacji prawnych.
6.2. Sporządzanie opinii prawnych.
6.3. Opiniowanie umów.

3) W załączniku do zarządzenia w punkcie II. Osoby wiodące wyznaczone do kontaktów w ramach niniejszego projektu wprowadza się następujące zmiany:

Pkt II przyjmuje brzmienie:
Zespół powołany zarządzeniem nr 130/21 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 16 kwietnia 2021r., zmieniony niniejszym zarządzeniem.

§ 2
W pozostałym zakresie Zarządzenie Nr 130/21 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 16 kwietnia 2021r. pozostaje bez zmian.

§ 3
Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam Andrzejowi Zdzisławowi Garlickiemu – Zastępcy Prezydenta Miasta.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

PREZYDENT MIASTA

dr Mariusz Chrzanowski

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 25 maj 2021 10:00
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 595 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej