Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 327/20

z dnia: 11 grudnia
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego pn. Monitoring osiedla przy ul. Skłodowskiej w ramach "Modernizacja i wyposażenie placu zabaw oraz monitoring osiedla - BO".

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” zarządzam co następuje.

§ 1
Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn.: Monitoring osiedla przy ul. Skłodowskiej w ramach „Modernizacja i wyposażenie placu zabaw oraz monitoring osiedla - BO”

powołuję Komisję Przetargową w składzie :

1. Katarzyna Mścichowska - przewodniczący
2. Lech Dobrowolski - zastępca przewodniczącego
3. Marcin Bączek - sekretarz
4. Bogdan Pliszewski - członek
5. Anna Biała - członek
6. Marcin Milczarski - członek

§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 27.03.2015 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki Przewodniczącego Komisji przetargowej:
a) koordynuje pracę Komisji, w tym:
- wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
- nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia
dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,
b) akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację,
związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami
ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
- projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych
dla prowadzonego postępowania;
c) przewodniczy posiedzeniom Komisji;
d) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art.
17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji
przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;
e) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji
w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
f) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;
g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;
h) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku
z toczącym się postępowaniem;
i) dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem
spełnienia wymagań formalnoprawnych;
j) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w SIWZ;
k) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności
Zamawiającego / wnoszone odwołania;
l) aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu
Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Obowiązki Zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
a) zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
b) odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania
i akceptuje pod względem merytorycznym:
- wzór umowy,
- propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu
przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,
- projekt ogłoszenia o zamówieniu,
- projekt SIWZ,
- dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia
udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIIWZ, modyfikacje SIWZ,
- zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia
należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania
umowy;
c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy;
d) przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
e) dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców
warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22
ust.1 i 1b ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów
ofertowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ;
f) dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w SIWZ;
g) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje
odpowiedzi.

3. Obowiązki Sekretarza Komisji przetargowej:
a) przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu;
b) opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
c) przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
d) przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz
pkt dotyczącego przedmiotu zamówienia i opisu sposobu obliczenia ceny oferty
i przekazuje je wykonawcom;
e) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art.17 ust 1 ustawy;
f) dokonuje analizy i oceny ofert;
g) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;
h) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach
przewidzianych ustawą;
i) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w SIWZ;
j) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty
najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
k) przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku
postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie
z SIWZ i ustawą;
l) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień
i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu,
SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;
m) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi;
n) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;
o) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację
postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;

4. Obowiązki Joanny Penza:
a) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art.
17 ust.1;
b) dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunku udziału w postepowaniu oraz
przeprowadza sprawdzenie ofert w szczególności sprawdzenie ofert pod względem
rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy gwarancji i płatności;
c) dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w siwz;
d) analizuje wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności
Zamawiającego / odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie
odpowiedzi.

5. Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:
a) przygotowują kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
b) podają informacje do SIWZ, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1 i 1b ustawy;
c) przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
d) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
e) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
f) dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;
g) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie
i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane
czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

 

§ 5
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
3. Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
4. Osoba wskazana jako Sekretarz komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu.

§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

z up. PREZYDENTA MIASTA

mgr Andrzej Zdzisław Garlicki

ZASTĘPCA PREZYDENTA

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 11 gru 2020 14:23
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Miasta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 803 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej