Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 265/20

z dnia: 30 września
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup i dostawa laptopów do obsługi Rady Miejskiej Łomży.

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 oraz z 2020r. poz. 1086), zwanej dalej „ustawą” zarządzam co następuje. 

§ 1 

Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn: Zakup i dostawa laptopów do obsługi Rady Miejskiej Łomży” powołuję Komisję Przetargową w składzie:



 

Katarzyna Mścichowska


- przewodniczący

 

Sławomir Dymko


- zastępca przewodniczącego

 

Karol Łupiński


- sekretarz

 

Dorota Śleszyńska


- członek

 

Anna Biała


- członek

 

§ 2 

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 27.03.2015 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz  przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3 

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej.


  1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej:

a)    koordynuje pracę Komisji, w tym:

-  wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

-  nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,

b)    akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację,

-  związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

-  projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania,

c)    przewodniczy posiedzeniom Komisji,

d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy,

e)    informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia,

f)     wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji,

g)    wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego,

h)    wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku z toczącym się postępowaniem,

i)      dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych,

j)      dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ,

k)    analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / wnoszone odwołania,

l)      aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

 


  1. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:

a)    zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności,

b)    odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:

-  wzór umowy,

-  propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,

-  projekt ogłoszenia o zamówieniu,

-  projekt SIWZ,

-  dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIWZ, modyfikacje SIWZ,

-  zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania umowy,

c)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy,

d)    przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert,

e)    dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 i 1b ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

f)     dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ,

g)    przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi.

 


  1. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:

a)    ustala wartość zamówienia,

b)    przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu,

c)    opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

d)    przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom,

e)    przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt dotyczącego przedmiotu zamówienia i opisu sposobu obliczenia ceny ofertyi przekazuje je wykonawcom,

f)     składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art.17 ust 1 ustawy,

g)    dokonuje analizy i oceny ofert,

h)    przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania, w przypadkach określonych ustawą,

i)      przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą,

j)      dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ,

k)    przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania,

l)      przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z SIWZ i ustawą,

m)  dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy,

n)    przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi,

o)    opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję,

p)    sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia.

 


  1. Obowiązki Anny Białej:

a)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust.1;

b)    dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunku udziału w postepowaniu oraz przeprowadza sprawdzenie ofert w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy gwarancji i płatności;

c)    dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert                 i ich znaczenie, określone w SIWZ,

d)    analizuje wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi. 

 


  1. Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:

a)    podają informacje do SIWZ, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 i 1b ustawy,

b)    przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty,

c)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy,

d)    dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

e)    dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ,

f)     analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi. 

§ 4 

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:

 


  1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
  2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3. 

§ 5 


  1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
  2. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
  3. Wydział Informatyki zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
  4. Osoba wskazana jako Sekretarz komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu. 

§ 6 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Z up. Prezydenta Miasta 

 

mgr Andrzej Zdzisław Garlicki

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 30 wrz 2020 11:40
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 687 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej