Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 124/13

z dnia: 27 maja
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Wykonanie przebudowy ulicy Sikorskiego w Łomży na odcinku od mostu na rzece Narwi do ulicy Szosa Zambrowska stanowiącego część zakresu Projektu Nr WND-RPPD.02.01.01-20-005/12 pn. „Usprawnienie drogowych połączeń regionalnych w granicach Łomży - II etap” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 2. Rozwój infrastruktury transportowej, Działanie 2.1 Rozwój transportu drogowego, Poddziałanie 2.1.1 Regionalna infrastruktura drogowa.

 

§ 1

 

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 t.j. z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:


  1. Maria Kamalska - przewodniczący

  2. Marek Raszczyk - zastępca przewodniczącego

  3. Magdalena Mrugacz - członek

  4. Stanisław Zabadała - sekretarz

  5. Elżbieta Kawalec - członek

  6. Elżbieta Leszczyńska - członek

  7. Marek Sobieszuk - członek

  8. Jerzy Kuciel - członek

  9. Zenon Szulc - członek


 

§ 2

 

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 54/13 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 04.03.2013 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży
i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych.

 

§ 3

 

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :

  • koordynuje pracę Komisji, w tym:

  • wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

  • nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia,

  • nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,

  • akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną
    z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych , a w szczególności:

  • projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;

  • prowadzi sesję otwarcia ofert;

  • składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
    w art. 17 ust. 1 ustawy;

  • przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;

  • dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

  • dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
    i ich znaczenie, określone w SIWZ;

  • analizuje wnoszone odwołania;

  • akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:

- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności oprócz akceptacji wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentacji, związanej
z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych;

  • odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania
    i akceptuje pod względem merytorycznym:

  •  
    • wzór umowy,

  • propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem
    o zamówieniu,

  • projekt ogłoszenia o zamówieniu,

  • projekt SIWZ,

  • dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIWZ, modyfikacje SIWZ

  • zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania;

  • składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
    w art. 17 ust. 1 ustawy;

  • przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;

  • dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ;

  • dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

  • analizuje wnoszone odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na odwołania.

 

3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:

  • przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu

  • opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

  • przygotowuje kopie SIWZ, przekazuje je wykonawcom;

  • przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;

  • składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
    w art. 17 ust 1 ustawy;

  • przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
    z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;

  • przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;

  • dokonuje analizy i oceny ofert;

  • dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ

  • przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

  • przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
    o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie
    z SIWZ i ustawą;

  • dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty /

  • analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi na odwołania;

  • sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

 


  1. Obowiązki Elżbiety Kawalec:


  • w przypadku nieobecności Marii Kamalskiej przejmuje jej obowiązki w zakresie:

1. akceptacji wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentacji, związanej z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych , a w szczególności:

  • projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;


  1. akceptacji propozycji pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.


  • składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
    w art. 17 ust 1 ustawy;

  • dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

  • dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

  • analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.

  • przekazuje ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

5. Obowiązki Magdaleny Mrugacz:

  • W przypadku nieobecności Stanisława Zabadały przejmuje jego obowiązki w zakresie:

1. przygotowuje kopie SIWZ, przekazuje je wykonawcom;

2. przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;

3. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;

4. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;

5. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

6. przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie
z SIWZ i ustawą;

7. dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty /

8. analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi na odwołania;

9. sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

  • składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
    w art. 17 ust 1 ustawy;

  • dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

  • dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

 

6. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:

- przygotowują kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, każdy odpowiednio do branży,
w której sprawują funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego (z wykorzystaniem przedmiarów i kosztorysów opracowanych przez projektantów);

  • przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom dotyczących przedmiotu zamówienia
    i sposobu obliczenia ceny oferty;

  • składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
    w art. 17 ust 1 ustawy;

  • dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
    i nie podlegania wykluczeniu z postępowania,

  • dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

  • analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.

 

§ 4

 

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:


  1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.

  2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.


 

§ 5

 


  1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.


  2. Komisja zakończy pracę z dniem:


  • prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • unieważnienia postępowania


  1. Wydział Inwestycji zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.


 

§ 7

 

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

 

§ 8

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 28 maj 2013 11:17
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Łomża Mieczysław Leon Czerniawski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1456 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej