Zarządzenie Nr 124/13
§ 1
Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 t.j. z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:
-
Maria Kamalska - przewodniczący
-
Marek Raszczyk - zastępca przewodniczącego
-
Magdalena Mrugacz - członek
-
Stanisław Zabadała - sekretarz
-
Elżbieta Kawalec - członek
-
Elżbieta Leszczyńska - członek
-
Marek Sobieszuk - członek
-
Jerzy Kuciel - członek
-
Zenon Szulc - członek
§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 54/13 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 04.03.2013 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży
i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych.
§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
-
koordynuje pracę Komisji, w tym:
-
wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
-
nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, -
nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
-
akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną
z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych , a w szczególności:
-
projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
-
prowadzi sesję otwarcia ofert;
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy; -
przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
-
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
-
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w SIWZ; -
analizuje wnoszone odwołania;
-
akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności oprócz akceptacji wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentacji, związanej
z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych;
-
odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania
i akceptuje pod względem merytorycznym:
-
-
wzór umowy,
-
-
propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem
o zamówieniu, -
projekt ogłoszenia o zamówieniu,
-
projekt SIWZ,
-
dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIWZ, modyfikacje SIWZ
-
zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania;
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy; -
przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
-
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ;
-
dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;
-
analizuje wnoszone odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na odwołania.
3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
-
przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu
-
opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
-
przygotowuje kopie SIWZ, przekazuje je wykonawcom;
-
przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy; -
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
z postępowania, w przypadkach określonych ustawą; -
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;
-
dokonuje analizy i oceny ofert;
-
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ
-
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
-
przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie
z SIWZ i ustawą; -
dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty /
-
analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi na odwołania;
-
sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Obowiązki Elżbiety Kawalec:
-
w przypadku nieobecności Marii Kamalskiej przejmuje jej obowiązki w zakresie:
1. akceptacji wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentacji, związanej z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych , a w szczególności:
-
projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
-
akceptacji propozycji pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy; -
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
-
dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;
-
analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.
-
przekazuje ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
5. Obowiązki Magdaleny Mrugacz:
-
W przypadku nieobecności Stanisława Zabadały przejmuje jego obowiązki w zakresie:
1. przygotowuje kopie SIWZ, przekazuje je wykonawcom;
2. przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
3. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;
4. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;
5. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
6. przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie
z SIWZ i ustawą;
7. dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty /
8. analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi na odwołania;
9. sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy; -
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
-
dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;
6. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
- przygotowują kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, każdy odpowiednio do branży,
w której sprawują funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego (z wykorzystaniem przedmiarów i kosztorysów opracowanych przez projektantów);
-
przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom dotyczących przedmiotu zamówienia
i sposobu obliczenia ceny oferty; -
składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy; -
dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
i nie podlegania wykluczeniu z postępowania, -
dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;
-
analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
-
Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
-
Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5
-
Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
-
Komisja zakończy pracę z dniem:
-
prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty.
-
unieważnienia postępowania
-
Wydział Inwestycji zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.