Zarządzenie Nr 96/13
z dnia: 25 kwietnia
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Dostawa energii elektrycznej"
§ 1 Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :
-
Maria Kamalska - przewodniczący
-
Andrzej Karwowski - zastępca przewodniczącego
-
Elżbieta Kawalec - sekretarz
-
Grażyna Pupik - członek
-
Antoni Pawłowski - członek
§ 2 Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 54/13 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 04.03.2013 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 3 Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1) Przewodniczący Komisji w szczególności:
-
koordynuje pracę Komisji, w tym:
-
wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
-
nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,
-
przewodniczy posiedzeniom Komisji;
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;
-
informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
-
wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;
-
wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;
-
wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku z toczącym się postępowaniem;
-
dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
-
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
-
analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / wnoszone odwołania;
-
aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Sekretarz Komisji w szczególności:
-
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
-
dokonuje analizy i oceny ofert;
-
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
-
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania / o odrzucenie oferty, w przypadkach określonych ustawą;
-
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
-
przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą;
-
dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;
-
analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania oraz przygotowuje ewentualne odpowiedzi.
-
opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;
-
sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;
-
wykonuje czynności obsługowo -biurowe.
3) Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:
a) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy;
b) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod
względem rachunkowym, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert,
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze
specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści
oferty;
c) dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w siwz;
d) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności
Zamawiającego/odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.
§ 4 Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
-
Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przeprowadzenie postępowania.
-
Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5 Komisja rozpocznie pracę z dniem otwarcia ofert.
-
Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.