Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 96/13

z dnia: 25 kwietnia
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Dostawa energii elektrycznej"
§ 1 Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie : 


  1. Maria Kamalska - przewodniczący

  2. Andrzej Karwowski - zastępca przewodniczącego

  3. Elżbieta Kawalec - sekretarz

  4. Grażyna Pupik - członek

  5. Antoni Pawłowski - członek 


§ 2 Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 54/13 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 04.03.2013 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 

§ 3 Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej

1) Przewodniczący Komisji w szczególności:


  1. koordynuje pracę Komisji, w tym:


  • wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

  • nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,


  1. przewodniczy posiedzeniom Komisji;

  2. składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa


w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;


  1. informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

  2. wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;

  3. wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;

  4. wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku z toczącym się postępowaniem;

  5. dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

  6. dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;

  7. analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / wnoszone odwołania;

  8. aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 


2) Sekretarz Komisji w szczególności:


  1. składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;

  2. dokonuje analizy i oceny ofert;

  3. dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;

  4. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania / o odrzucenie oferty, w przypadkach określonych ustawą;

  5. przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

  6. przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą;

  7. dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;

  8. analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania oraz przygotowuje ewentualne odpowiedzi.

  9. opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;

  10. sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;

  11. wykonuje czynności obsługowo -biurowe. 


3) Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:

a) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa

w art. 17 ust 1 ustawy;

b) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu

oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod

względem rachunkowym, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert,

oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych

dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze

specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści

oferty;

c) dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert

i ich znaczenie, określone w siwz;

d) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności

Zamawiającego/odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi. 

§ 4 Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:


  1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przeprowadzenie postępowania.

  2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.  


§ 5 Komisja rozpocznie pracę z dniem otwarcia ofert.


  1. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania. 


§ 6 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 26 kwi 2013 07:49
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Łomża Mieczysław Czerniawski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1336 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej