Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 48/13

z dnia: 27 lutego
w sprawie: w sprawie Procedury księgowej realizacji Projektu „Domek Pastora w Łomży – centrum aktywności turystycznej i kulturalnej" w ramach RPO WP na lata 2007- 2013 Oś Priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu

 

Na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) i art. 40 ust. 1, ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2010 Nr 128 poz. 861 ze zm.) zarządza się co następuje:

 

§ 1

Zatwierdzam Procedurę księgową realizacji Projektu „Domek Pastora w Łomży – centrum aktywności turystycznej i kulturalnej" w ramach RPO WP na lata 2007- 2013 Oś Priorytetowa III. Rozwój turystyki i kultury Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu stanowiącą załącznik nr 1 .

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Zespołowi pracowników Urzędu Miejskiego w Łomży powołanemu do realizacji Projektu odrębnym zarządzeniem.

 

§ 3

 

Niniejsze zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2013 r.

 

 

 

 

 

 

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 8 kwi 2013 11:17
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Łomża Mieczysław Leon Czerniawski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1214 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej