Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 38/13

z dnia: 14 lutego
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie przebudowy z rozbudową ulicy Szosa do Mężenina w Łomży na odcinku od Alei Legionów do granicy administracyjnej miasta stanowiącej część zakresu Projektu Nr WND-RPPD.02.01.01-20-005/12 pn. „Usprawnienie drogowych połączeń regionalnych w granicach Łomży - II etap” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 2. Rozwój infrastruktury transportowej, Działanie 2.1 Rozwój transportu drogowego, Poddziałanie 2.1.1 Regionalna infrastruktura drogowa.
§ 1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 t.j. z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:
1. Maria Kamalska - przewodniczący
2. Marek Raszczyk - zastępca przewodniczącego
3. Magdalena Mrugacz - sekretarz
4. Elżbieta Kawalec - członek
5. Elżbieta Leszczyńska - członek
6. Marek Sobieszuk - członek
7. Zenon Szulc - członek

§ 2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 306/11 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 28.12.2011 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży
i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej :
koordynuje pracę Komisji, w tym:
wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną
z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych , a w szczególności:
projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
prowadzi sesję otwarcia ofert;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy;
przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej;
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert
i ich znaczenie, określone w siwz;
analizuje wnoszone odwołania;
akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:
- zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności oprócz akceptacji wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentacji, związanej
z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych;
odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania
i akceptuje pod względem merytorycznym:
wzór umowy,
propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem
o zamówieniu,
projekt ogłoszenia o zamówieniu,
projekt siwz,
dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści siwz, modyfikacje siwz
zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy;
przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ;
dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
analizuje wnoszone odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na odwołania.

3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej:
przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu
opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
przygotowuje kopie SIWZ, przekazuje je wykonawcom;
przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;
dokonuje analizy i oceny ofert;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie
z siwz i ustawą;
dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty /
analizuje wnoszone odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi na odwołania;
sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

4. Obowiązki Elżbiety Kawalec:
w przypadku nieobecności Marii Kamalskiej przejmuje jej obowiązki w zakresie:
1 akceptacji wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentacji, związanej z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów unijnych , a w szczególności:
projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;
2. akceptacji propozycji pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy;
dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
analizuje wnoszone odwołania i uczestniczy w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.
- przekazuje ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

5. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
- przygotowują kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, każdy odpowiednio do branży,
w której sprawują funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego (z wykorzystaniem przedmiarów i kosztorysów opracowanych przez projektantów);
przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom dotyczących przedmiotu zamówienia
i sposobu obliczenia ceny oferty;
składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy;
dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
i nie podlegania wykluczeniu z postępowania,
dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem:
prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty.
unieważnienia postępowania
3. Wydział Inwestycji zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wytwarzający Inf.: Prezydent Miasta Łomża
Mieczysław Leon Czerniawski
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 14 lut 2013 14:30
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1582 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej