Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 117/12

z dnia: 22 maja
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: na wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego „Rozwijamy umiejętności uczniów klas I-III”.
§ 1
Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie :

1. Maria Kamalska - przewodniczący
2. Elżbieta Kawalec - zastępca przewodniczącego
3. Iwona Konopko - sekretarz
4. Grażyna Klimek - członek

§ 2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 306/12 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 28.12.2011 r.( zmienionego Zarządzeniem Nr 64/12 z 23.03.2012 r.) w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1) Przewodniczący Komisji w szczególności:
a) koordynuje pracę Komisji, w tym:
wwyznacza terminy posiedzeń Komisji,
nnadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,
b) przewodniczy posiedzeniom Komisji;
c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków
Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2
ustawy;
d) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami
Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
e) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;
f) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;
g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego
w związku z toczącym się postępowaniem;
h) dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem
spełnienia wymagań formalnoprawnych;
i) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny
ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
j) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności
Zamawiającego / wnoszone odwołania;
k) aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu
Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.


2) Sekretarz Komisji w szczególności:
a) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
b) dokonuje analizy i oceny ofert;
c) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
d) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania / o odrzucenie oferty, w przypadkach określonych ustawą;
e) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
f) przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą;
g) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;
h) analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania oraz przygotowuje ewentualne odpowiedzi.
i) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;
j) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;
k) wykonuje czynności obsługowo -biurowe.

3) Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:
a) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których
mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
b) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
c) dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
d) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego/odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przeprowadzenie postępowania.
2) Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem otwarcia ofert.
2. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wytwarzający Inf. : Prezydent Miasta Łomża
Mieczysław Leon Czerniawski
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 28 maj 2012 12:37
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1384 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej