Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 68/12

z dnia: 28 marca 2012 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Usuwanie pojazdów z ulic miasta Łomża zgodnie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym.”
§ 1
Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:

1. Maria Kamalska – przewodniczący
2. Adam Maciejewski – zastępca przewodniczącego
3. Joanna Buźniak – sekretarz
4. Elżbieta Kawalec – członek
5. Marcin Sawko – członek

§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem ramowym pracy komisji przetargowej, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 306/11 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 28.12.2011r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3
Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania należy w szczególności:

1) udzielanie wyjaśnień, dotyczących treści SIWZ,

2) dokonanie otwarcia ofert,

3) dokonanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz wnioskowanie do Prezydenta o wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych ustawą,

4) wnioskowanie do Prezydenta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą,

5) ocena ofert nie podlegających odrzuceniu,

6) przedstawienie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub wystąpienia o unieważnienie postępowania,

7) przyjmowanie i analizowanie wnoszonych informacji o niezgodnej z przepisami ustawy czynności (art.181 ustawy),

8) przyjmowanie i analizowanie wnoszonych odwołań oraz przygotowanie ewentualnych odpowiedzi na odwołanie (art. 186 ust.1 ustawy),

9) przedstawienie Prezydentowi propozycji wyboru nowej oferty, najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, nie podlegających odrzuceniu, złożonych w postępowaniu, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,

10) wnioskowanie do Prezydenta o wystąpienie do wykonawców – w uzasadnionych przypadkach co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą – o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu na oznaczony czas, nie dłuższy niż 60 dni (art 85 ust. 2 ustawy),

11) sporządzenie odpowiedniej dokumentacji postępowania, wg druków ZP,

12) opracowanie i publikacja ogłoszeń o wynikach postępowania i o zawarciu umowy na zasadach, określonych ustawą.

§ 4
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej:

1) Przewodniczący Komisji w szczególności:

a) koordynuje pracę Komisji, w tym:
- wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
- nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia;

b) przewodniczy posiedzeniom Komisji;

c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;

d) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;

e) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;

f) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku z toczącym się postępowaniem;

g) dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

h) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

i) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / wnoszone odwołania;

j) aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia;

k) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy.

2) Zastępca przewodniczącego Komisji w szczególności:

a) zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;

b) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;

c) przygotowuje część merytoryczną dokumentacji postępowania tj.: propozycję zakresu przedmiotu zamówienia, dokumenty wymagane do opisu przedmiotu zamówienia, projekt ogłoszenia o zamówieniu, projekt SIWZ, wzór umowy;

d) dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz sprawdzenia ofert, w szczególności pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawia oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

e) dokonuje analizy i oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

f) analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.

3) Sekretarz Komisji w szczególności:

a) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;

b) dokonuje analizy i oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

c) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania / o odrzucenie oferty, w przypadkach określonych ustawą;

d) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

e) przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z SIWZ i ustawą;

f) analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania oraz przygotowuje ewentualne odpowiedzi.

g) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;

h) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;

i) wykonuje czynności obsługowo-biurowe.

4) Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:

a) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;

b) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

c) dokonują analizy i oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

d) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.

§ 5
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przeprowadzenie postępowania.
2) Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 4.

§ 6
1) Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2) Komisja zakończy pracę z dniem:
    a) prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty,
    b) unieważnienia postępowania.

§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Wytwarzający Inf.: Z up. Prezydenta Miasta
mgr Beniamin J. Dobosz
Zastępca Prezydenta Miasta
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 28 mar 2012 16:25
  • Opublikował(a): Szenk Marek
  • Zaakceptował(a): Szenk Marek
  • Artykuł był czytany: 1536 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej