Zarządzenie Nr 59/12
z dnia: 22 marca 2012 r.
w sprawie: powołania Zespołu do spraw elektronicznego zarządzania dokumentami w Urzędzie Miejskim w Łomży
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 304/11 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 23 grudnia 2011 roku z późn. zm., zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Powołuję Zespół do spraw elektronicznego zarządzania dokumentami w Urzędzie Miejskim w Łomży, zwany dalej „Zespołem”.
2. Celem powołania Zespołu jest zapewnienie pełnego wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentami, zwanego dalej „systemem EZD” w Urzędzie Miejskim w Łomży, zwanym dalej „Urzędem”.
3. W skład Zespołu wchodzą:
1) Tamara Małachowska – Sekretarz Miasta – przewodniczący Zespołu;
2) Bogdan Pliszewski – inspektor w Wydziale Organizacji i Obsługi – zastępca przewodniczącego Zespołu;
3) Andrzej Kondraciuk – inspektor w Wydziale Organizacji i Obsługi;
4) Grażyna Pupik – kierownik Biura Obsługi Urzędu;
5) Dorota Danielewska – koordynator ds. czynności kancelaryjnych;
6) Anna Gerłowska – inspektor w Centrum Obsługi Mieszkańców;
7) Andrzej Kiełczewski – naczelnik Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych;
8) Andrzej Karwowski – naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej;
9) Andrzej Piechociński – naczelnik Wydziału Oświaty.
§ 2. Do zadań Zespołu należy w szczególności:
1) ustalanie kierunków rozwoju systemu EZD w Urzędzie w celu zapewnienia prawidłowości jego funkcjonowania;
2) wspieranie prac organizacyjnych przy wdrażaniu w Wydziałach Urzędu systemu EZD oraz elektronicznej komunikacji pomiędzy Wydziałami;
3) Prezentowanie zainteresowanym jednostkom organizacyjnym dobrych praktyk w zakresie wdrażania w Urzędzie instrukcji kancelaryjnej w systemie EZD.
§ 3. Regulamin pracy Zespołu stanowi załącznik do Zarządzenia.
§ 4. Obsługę Zespołu zapewnia Biuro Obsługi Urzędu Wydziału Organizacji i Obsługi.
§ 5. Nadzór nad pracami Zespołu pełni Zastępca Prezydenta Miasta – Beniamin Janusz Dobosz.
§ 6. Zespół działa do dnia 31 grudnia 2012 r.
§ 7. Zarządzenie obowiązuje od dnia 22 marca 2012 r.
Wytwarzający Inf.: Prezydent Miasta Łomża
Mieczysław Leon Czerniawski
§ 1. 1. Powołuję Zespół do spraw elektronicznego zarządzania dokumentami w Urzędzie Miejskim w Łomży, zwany dalej „Zespołem”.
2. Celem powołania Zespołu jest zapewnienie pełnego wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentami, zwanego dalej „systemem EZD” w Urzędzie Miejskim w Łomży, zwanym dalej „Urzędem”.
3. W skład Zespołu wchodzą:
1) Tamara Małachowska – Sekretarz Miasta – przewodniczący Zespołu;
2) Bogdan Pliszewski – inspektor w Wydziale Organizacji i Obsługi – zastępca przewodniczącego Zespołu;
3) Andrzej Kondraciuk – inspektor w Wydziale Organizacji i Obsługi;
4) Grażyna Pupik – kierownik Biura Obsługi Urzędu;
5) Dorota Danielewska – koordynator ds. czynności kancelaryjnych;
6) Anna Gerłowska – inspektor w Centrum Obsługi Mieszkańców;
7) Andrzej Kiełczewski – naczelnik Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych;
8) Andrzej Karwowski – naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej;
9) Andrzej Piechociński – naczelnik Wydziału Oświaty.
§ 2. Do zadań Zespołu należy w szczególności:
1) ustalanie kierunków rozwoju systemu EZD w Urzędzie w celu zapewnienia prawidłowości jego funkcjonowania;
2) wspieranie prac organizacyjnych przy wdrażaniu w Wydziałach Urzędu systemu EZD oraz elektronicznej komunikacji pomiędzy Wydziałami;
3) Prezentowanie zainteresowanym jednostkom organizacyjnym dobrych praktyk w zakresie wdrażania w Urzędzie instrukcji kancelaryjnej w systemie EZD.
§ 3. Regulamin pracy Zespołu stanowi załącznik do Zarządzenia.
§ 4. Obsługę Zespołu zapewnia Biuro Obsługi Urzędu Wydziału Organizacji i Obsługi.
§ 5. Nadzór nad pracami Zespołu pełni Zastępca Prezydenta Miasta – Beniamin Janusz Dobosz.
§ 6. Zespół działa do dnia 31 grudnia 2012 r.
§ 7. Zarządzenie obowiązuje od dnia 22 marca 2012 r.
Wytwarzający Inf.: Prezydent Miasta Łomża
Mieczysław Leon Czerniawski