Zarządzenie Nr 104/11
z dnia: 20 maja
w sprawie: powołania komisji do weryfikacji dokumentacji niearchiwalnej – kat B
Na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach / tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 97 poz. 673 zm. Dz.U. z 2006r. Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220 poz. 1600 z 2007r., Nr 64 poz. 426/ oraz § 4 ust. 1 i 2 § 7 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002r.
w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych Dz.U.
z 2002r. Nr 167, poz. 1375 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych – /Dz. U. Nr 14, poz. 67/ zarządzam, co następuje :
§ 1
1. Powołuję komisję do weryfikacji dokumentacji niearchiwalnej – kat B --
w następującym składzie :
- Pani Dorota Danielewska - przewodnicząca
2. Udział w pracach komisji na prawach jej członka przy weryfikacji akt danego wydziału / komórki organizacyjnej Urzędu / wezmą :
- Wydział Organizacji i Obsługi - Pani Grażyna Pupik
- Biuro Rady Miejskiej - Pani Dorota Śleszyńska
- Centrum Obsługi Mieszkańców - Pan Adam Maciejewski
- Wydział Skarbu i Budżetu - Pani Teresa Morawska
- Pani Barbara Supińska
- Wydział Inwestycji - Pani Anna Armista
- Wydział Rozwoju i
Funduszy Zewnętrznych - Pani Jolanta Łapińska
- Wydział Gosp. Nieruchomościami - Pan Jerzy Bittner
- Biuro Prawne - Pan Mieczysław Jagielak
- Wydział Gospod. Komunalnej - Pan Andrzej Edward Karwowski
Ochr.Środowiska i Rolnictwa
- Wydział Architektury i Budownictwa - Pan Marek Jankowski
- Wydział Oświaty - Pan Andrzej Michał Piechociński
- Urząd Stanu Cywilnego - Pani Marta Biedrzycka
- Pow. Zespół Orzek. o Niepełnosp. - Pani Agnieszka Gałązka
- Straż Miejska - Pan Bogdan Rutkowski
- Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia - Pani Janina Picewicz -Znosko
- Wydział Kultury, Promocji i Sportu - Pani Ewa Grygo
- Centrum Obsługi Inwestora - Pan Adam Szymański
- BiuroAudytu i Nadzoru Właścicielskiego - Pani Grażyna Pylińska
- Biuro Zarządzania Kryzysowego
i Ochrony Ludności - Pan Krzysztof Wróblewski
- Referat Zamówień i Zakupów
Publicznych - Pani Elżbieta Kawalec
- Referat Ochrony Środowiska
i Rolnictwa - Pani Maria Plona
§ 2
Do zadań komisji należy :
1. Dokonanie oceny dokumentacji niearchiwalnej wg wzoru stanowiącego załącznik
Nr 3 do rozporządzenia.
2. Opracowanie spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do przekazania
na makulaturę wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do rozporządzenia.
3. Opracowanie do Archiwum Państwowego w Białymstoku Oddział w Łomży wniosku o wyrażenie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
§ 3
Po uzyskaniu z Archiwum Państwowego zezwolenia na brakowanie akt p.o. Kierownik Biura Obsługi Urzędu spowoduje :
1. Fizyczne ich zniszczenie poprzez wprowadzenie do przerobu w zakładzie papierniczym.
2. Zniszczenia akt dokona komisja, której skład określi p.o. Kierownik Biura Obsługi Urzędu.
3. Z wykonania tej czynności komisja sporządzi protokół.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącej Komisji, pracownikowi prowadzącemu archiwum zakładowe, naczelnikom wydziałów i kierownikom komórek organizacyjnych Urzędu.
§ 5
Wyżej wymienione czynności należy przeprowadzić do dnia 30 lipca 2011 roku.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Sporządziła: Dorota Danielewska
w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych Dz.U.
z 2002r. Nr 167, poz. 1375 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych – /Dz. U. Nr 14, poz. 67/ zarządzam, co następuje :
§ 1
1. Powołuję komisję do weryfikacji dokumentacji niearchiwalnej – kat B --
w następującym składzie :
- Pani Dorota Danielewska - przewodnicząca
2. Udział w pracach komisji na prawach jej członka przy weryfikacji akt danego wydziału / komórki organizacyjnej Urzędu / wezmą :
- Wydział Organizacji i Obsługi - Pani Grażyna Pupik
- Biuro Rady Miejskiej - Pani Dorota Śleszyńska
- Centrum Obsługi Mieszkańców - Pan Adam Maciejewski
- Wydział Skarbu i Budżetu - Pani Teresa Morawska
- Pani Barbara Supińska
- Wydział Inwestycji - Pani Anna Armista
- Wydział Rozwoju i
Funduszy Zewnętrznych - Pani Jolanta Łapińska
- Wydział Gosp. Nieruchomościami - Pan Jerzy Bittner
- Biuro Prawne - Pan Mieczysław Jagielak
- Wydział Gospod. Komunalnej - Pan Andrzej Edward Karwowski
Ochr.Środowiska i Rolnictwa
- Wydział Architektury i Budownictwa - Pan Marek Jankowski
- Wydział Oświaty - Pan Andrzej Michał Piechociński
- Urząd Stanu Cywilnego - Pani Marta Biedrzycka
- Pow. Zespół Orzek. o Niepełnosp. - Pani Agnieszka Gałązka
- Straż Miejska - Pan Bogdan Rutkowski
- Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia - Pani Janina Picewicz -Znosko
- Wydział Kultury, Promocji i Sportu - Pani Ewa Grygo
- Centrum Obsługi Inwestora - Pan Adam Szymański
- BiuroAudytu i Nadzoru Właścicielskiego - Pani Grażyna Pylińska
- Biuro Zarządzania Kryzysowego
i Ochrony Ludności - Pan Krzysztof Wróblewski
- Referat Zamówień i Zakupów
Publicznych - Pani Elżbieta Kawalec
- Referat Ochrony Środowiska
i Rolnictwa - Pani Maria Plona
§ 2
Do zadań komisji należy :
1. Dokonanie oceny dokumentacji niearchiwalnej wg wzoru stanowiącego załącznik
Nr 3 do rozporządzenia.
2. Opracowanie spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do przekazania
na makulaturę wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do rozporządzenia.
3. Opracowanie do Archiwum Państwowego w Białymstoku Oddział w Łomży wniosku o wyrażenie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
§ 3
Po uzyskaniu z Archiwum Państwowego zezwolenia na brakowanie akt p.o. Kierownik Biura Obsługi Urzędu spowoduje :
1. Fizyczne ich zniszczenie poprzez wprowadzenie do przerobu w zakładzie papierniczym.
2. Zniszczenia akt dokona komisja, której skład określi p.o. Kierownik Biura Obsługi Urzędu.
3. Z wykonania tej czynności komisja sporządzi protokół.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącej Komisji, pracownikowi prowadzącemu archiwum zakładowe, naczelnikom wydziałów i kierownikom komórek organizacyjnych Urzędu.
§ 5
Wyżej wymienione czynności należy przeprowadzić do dnia 30 lipca 2011 roku.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Sporządziła: Dorota Danielewska