Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 84/11

z dnia: 6 maja
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych do Urzędu Miejskiego w Łomży”.
§ 1
Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:

1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2. Adam Maciejewski - zastępca przewodniczącego
3. Krystyna Wojtkowska - sekretarz
4. Marek Chojnowski - członek
5. Wiesław Szczypa – członek

§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 32/11 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24.02.2011r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji w szczególności:
a) koordynuje pracę Komisji, w tym:
- wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
- nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz
prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia;
b) przewodniczy posiedzeniom Komisji;
c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o
których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia
od pozostałych członków Komisji przetargowej i Kierownika
zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;
d) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z
pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
e) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie
Komisji;
f) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;
g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy
prawnego w związku z toczącym się postępowaniem;
h) dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod
kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;
i) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria
oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
j) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / wnoszone odwołania;
k) aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców,
Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej,
dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia;
l) dokonuje upublicznienia na portalu UZP, zgodnie z wymogami ustawy,
dokumentów dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenia
o zamówieniu, ogłoszenia o zawarciu umowy.

2) Zastępca przewodniczącego Komisji w szczególności:
a) zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego
nieobecności;
b) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o
których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
c) przygotowuje część merytoryczną dokumentacji postępowania tj.:
propozycję zakresu przedmiotu zamówienia, dokumenty wymagane do
opisu przedmiotu zamówienia, projekt ogłoszenia o zamówieniu, projekt
siwz, wzór umowy;
d) dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz sprawdzenia ofert, w szczególności pod względem
rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i
płatności, poprawia oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności
oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty;
e) dokonuje analizy i oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu
o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
f) analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczy w przygotowaniu
ewentualnych odpowiedzi.
g) przekazuje do upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy,
dokumenty dotyczące prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o
zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty,
ogłoszenie o zawarciu umowy.

3) Sekretarz Komisji w szczególności:
a) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o
których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
b) dokonuje analizy i oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o
kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
c) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy
z postępowania / o odrzucenie oferty, w przypadkach określonych
ustawą;
d) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty
najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
e) przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności
zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty,
wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję,
dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą;
f) analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / odwołania oraz przygotowuje ewentualne
odpowiedzi.
g) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych
przez Komisję;
h) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia
oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;
i) wykonuje czynności obsługowo-biurowe.

4) Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:
a) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o
których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
b) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności
sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i
warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste
omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją
istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w
treści oferty;
c) dokonują analizy i oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu
o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
d) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczą w przygotowaniu
ewentualnych odpowiedzi.

§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne
przeprowadzenie postępowania.
2) Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za
wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków,
określonych w § 3.

§ 5
1.Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja kończy pracę z dniem:
a) prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty,
b) unieważnienia postępowania.

§ 6
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Sporządził: Adam Maciejewski



  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 9 maj 2011 10:32
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1525 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej