Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 46/11

z dnia: 11 marca
w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie instalacji solarnych przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej i wody basenowej w Pływalni Miejskiej Nr 1 w Łomży ujętej w Projekcie Nr WND-RPPD.05.01.00-20-014/10 pt. „Instalacje solarne w obiektach użyteczności publicznej w Łomży – I etap” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej V. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska, Działanie 5.1. Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska
§ 1

W zarządzeniu Nr 13/11 z dnia 03 lutego 2011 r. w sprawie powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie instalacji solarnych przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej i wody basenowej w Pływalni Miejskiej Nr 1 w Łomży ujętej w Projekcie Nr WND-RPPD.05.01.00-20-014/10 pt. „Instalacje solarne w obiektach użyteczności publicznej w Łomży – I etap” wprowadza się następujące zmiany:
1. § 1 otrzymuje brzmienie:
„Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 t.j. z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:
1.Elżbieta Kawalec - przewodniczący
2.Anna Armista - zastępca przewodniczącego
3.Magdalena Mrugacz - sekretarz
4.Ryszard Klimek - członek
5.Jerzy Kuciel - członek
6.Zenon Szulc - członek
7.Marek Sobieszuk - członek”

2. § 2 otrzymuje brzmienie:
„Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 32/11 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24 lutego 2011 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.”

3. punkt 4 w § 3 otrzymuje brzmienie :

„4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej:
- proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
podają informacje do siwz dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy;
przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia
i sposobu obliczenia ceny oferty;
składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy;
dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz;
analizują wnoszone odwołania i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na odwołanie.”


§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Sporządziła: Magdalena Mrugacz
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 14 mar 2011 11:15
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1423 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej