Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 121/09

z dnia: 2 lipca 2009 r.
w sprawie: w sprawie powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa boiska piłkarskiego przy Bursie Szkolnej nr 3 – Filia ul. Polna oraz boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 w Łomży
§ 1 Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie 1. Elżbieta Kawalec - przewodniczący 2. Anna Armista - zastępca przewodniczącego 3. Maria Gołaszewska - sekretarz 4. Zbigniew Malinowski - członek 5. Zenon Szulc - członek 6. Marek Sobieszuk - członek 7. Adam Szymański - członek § 2 Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 208/08 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 24.10.2008 r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. § 3 Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej 1. Obowiązki przewodniczącego Komisji przetargowej : - koordynuje pracę Komisji, w tym: * wyznacza terminy posiedzeń Komisji, * nadzoruje prawidłowe i terminowe dokonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, * nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne, - akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: * projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania; - prowadzi sesję otwarcia ofert; - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy; - przyjmuje pisemne oświadczenie Kierownika zamawiającego, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy oraz oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej; - dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych; - dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz - analizuje wnoszone protesty; - akceptuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Obowiązki zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej: - zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności; - odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym: * wzór umowy, * propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu, * projekt ogłoszenia o zamówieniu, * projekt siwz, * dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści siwz, modyfikacje siwz * zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia; - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy; - przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert; - dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ; - dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz; - analizuje wnoszone protesty i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest. 3. Obowiązki sekretarza Komisji przetargowej: - przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu - opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - przygotowuje kopie SIWZ przekazuje je wykonawcom; - przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przekazuje je wykonawcom; - składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy; - przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;  przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;  dokonuje analizy i oceny ofert; - dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz - przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania; - przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z siwz i ustawą; - dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy / - analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest; - sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Obowiązki pozostałych członków Komisji przetargowej: - proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru; - podają informacje do siwz, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy; - przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty; - składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy; - dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; - dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w siwz; - analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest. § 4 Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej: 1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania. 2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3. § 5 1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania. 2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę. 3. Oddział Inwestycji zapewni niezbędną obsługę prac Komisji. § 7 Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta. § 8 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 3 lip 2009 18:51
  • Opublikował(a): Pliszewski Bogdan
  • Zaakceptował(a): Pliszewski Bogdan
  • Artykuł był czytany: 1632 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej