Zarządzenie nr 65/09
z dnia: 27 kwietnia
w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 101.07 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 21 czerwca 2006 roku w sprawie ustalenia zasad regulacji płac, podwyżki wynagrodzeń, awansowania i przyznawania nagród pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomży.
N apodstawie art. 33 ust.1 punkt 3 i 5 ustawy o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1591 z póżniejszymi zm. w związku z & 7 punk 1 tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży stanowiącego zał. do ustalenia tekstu jedolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży zarządzam co następuje:
W zarządzeniu nr 101/06 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 21 czerwca 2006 roku w sprawie zasad regulacji płac, podwyżki wynagrodzeń, awansowania i przynawania nagród pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomży wprowadzam zmiany:
&1
W załączniku do zarządzenia w części IV
1. w punkcie 1 w zapisie:
"0,5% za każdy dzień udokumentowanego zastępstwa osoby przebywającej na urlopie bezpłatnym lub zwolnieniu lekarskim powyżej 5 dni" skreśla się wyrazy "powyżej 5 dni".
2. w punkcie 2 w zapisie:
" 0,5% za każdy dzień urlopu bezpłatnego lub zwolnienia lekarskiego dłuższego niż 5 dni skreśla się wyrazy "dłuższego niż 5 dni"
&2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
&3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
W zarządzeniu nr 101/06 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 21 czerwca 2006 roku w sprawie zasad regulacji płac, podwyżki wynagrodzeń, awansowania i przynawania nagród pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomży wprowadzam zmiany:
&1
W załączniku do zarządzenia w części IV
1. w punkcie 1 w zapisie:
"0,5% za każdy dzień udokumentowanego zastępstwa osoby przebywającej na urlopie bezpłatnym lub zwolnieniu lekarskim powyżej 5 dni" skreśla się wyrazy "powyżej 5 dni".
2. w punkcie 2 w zapisie:
" 0,5% za każdy dzień urlopu bezpłatnego lub zwolnienia lekarskiego dłuższego niż 5 dni skreśla się wyrazy "dłuższego niż 5 dni"
&2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
&3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.