Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 50/09

z dnia: 7 kwietnia
w sprawie: ustalenia zasad rozliczania delegacji służbowych na terenie kraju przez pracowników Urzedu Miejskiego w Łomży.
Na podstawie § 5 ust.1 i 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju /Dz. U. Nr 236, poz. 1990 z późn. zmianami/, zarządzam co nastepuje:

§ 1

Z dniem 10 kwietnia 2009 r. uchylam moje zarządzenie nr 289/07 z dnia: 5 grudnia 2007 roku w sprawie: ustalenia zasad używania przez pracowników Urzędu Miejskiego w Łomży własnych samochodów do wyjazdów służbowych oraz rozliczania delegacji służbowych.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi i Skarbnikowi Miasta.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 7 kwi 2009 14:34
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1659 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej